Følger på Instagram

Instagram er et utrolig stort sted med mange forskjellige type mennesker. Det er mye inspirasjon, humor, talenter osv. som er på Instagram. I dag skal vi dykke inn i min Instagram og se hva slags kontoer jeg følger og hvorfor. Kanskje finner du en ny favoritt blant de jeg følger.

Jeg har en god del mennesker jeg følger så i dag plukker jeg ut 10 kontoer også kan jeg heller komme tilbake med flere senere. Så la oss se hvem jeg har plukket ut i dag. Her er Instagramkontoer jeg følger og hvorfor:

1. SabrinaCarpenter

Ei utrolig pen jente og en god skuespiller. Jeg liker stilen hennes, selvom det ikke er noe for meg. Mange av bildene er så elegante og flotte.

2. T0xicitsune

Hun er utrolig søt og har kjempe fin stil. Jeg digger sminken hennes og håret.

3. Gabxxrielle

Dette er en konto for alle som liker makeup. Hun er rett og slett awsome!

4. Contesacneajna

Goth, goth og mer goth. Denne jenta er så elegant og fantastisk. For meg som liker goth så er det mye inspirasjon å hente fra denne kontoen. Kvaliteten på bildene er kjempe bra og hun er jo nydelig. Selvfølgelig måtte følge denne kontoen. Mer av dette, please!

5. Orjanburoe

Jeg har fulgt komikerfruen sin blogg en stund og “plutselig” dukker Ørjan opp. Så jeg sjekket ut arbeidet hans og det var så bra. Det var min type humør! Selvfølgelig har jeg vært på et av showene hans. Jeg og venninna mi dro sammen til Drammen og jeg må si at det er en kveld jeg ikke kommer til å glemme. Det er jo også noen gullkorn på Ørjan sin Instagram så det er jo derfor jeg følger han og har gjort det i noen år nå.

6. Callmekira

Dette er ei jeg først møtte på Desucon i Oslo. Hun cosplayet Spinelli og det var jo ganske awsome. Jeg tok bilde med henne og vi stod å snakket litt. Ei veldig koselig og søt jente som kan cosplaye! Desverre har hun ikke postet noe på en stund, men sjekk ut de bildene som ligger der.

7. Nagsar_inaste

Badass, awsome og utrolig pen. Selvfølgelig enda mer goth. Hun er hvertfall ei skikkelig kul jente. Jeg digger det korte, blonde håret hennes. Det kler henne virkelig. Også er det piercinger, makeup og outfits som bare er så sykt bra. Så er det sykt bra kvalitet på bildene og det er noe jeg setter veldig pris på.

8. Sofia_righetti

Dette er ei veldig kul og stilig jente. Ei skikkelig tøff jente som sitter i rullestol, men lar ikke det stoppe henne. Jeg elsker stilen hennes og hun har veldig mange fine bilder. Anbefales virkelig å ta en titt innom kontoen hennes.

9. Mortenhegseth

Han er jo bare så herlig og sprudlene. Nå har ikke jeg møtt han i virkeligheten, men han virker jo som en utrolig god og snill type. Jeg blir alltid så glad av å se smilet hans på bildene. Hvem trenger vel ikke en glad-gutt på Instagram?

10. Anna_calypso_

Og igjen har vi ei elegant og stilfull goth jente med flotte bilder og mye inspirasjon på kontoen sin. Witchy, mystisk og nydelig. Jeg elsker stilen hennes og bildene er så god kvalitet.

Og det var 10 av de jeg følger på Instagram. Det er som sagt mange flere og jeg vil gjerne dele flere av de med dere, men jeg har lyst til å gjøre det skikkelig når jeg først skal gjøre det. Jeg kunne bare ramset opp alle jeg følger og ikke skrivd noe om dem, men jeg syns ikke det ville blitt riktig. Så jeg la litt ekstra jobb i innlegget sånn at dere kan få en idé om hva slags type bilder og mennesker som gjemmer seg bak disse navnene.

Når det kommer til Instagram så er det mye sminke, hår og outfit inspirasjon, men jeg har også andre ting inni mellom all galskapen. Så hvis du vil se ennå mer av hvem jeg følger på Instagram så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg