Føles mye bedre

Jeg har ikke likt hvordan øyenbrynene mine har vært og jeg har prøvd så mye forskjellig for å prøve og få dem til å se bra ut. Dessverre har jeg aldri blitt fornøyd og det er så trist fordi det er jo bare øyenbryn. Hvorfor skal man legge så mye tanker inn i noe så dumt? Vel, jeg er jente og jeg tenker på sånt. Så jeg begynte dagen min med å nappe den veldig tynne, men så var jo fortsatt formen der. Det jeg ikke liker med brynene mine er at knekken kommer alt for tidlig og den er ganske spiss. Så når jeg skal tegne på brynene mine så blir det ikke pent. Derfor bestemte jeg meg for å gjøre noe veldig drastisk. Jeg nappet bort halvparten av brynene. Hva så liksom? De gror jo tilbake om jeg ikke er fornøyd, men jeg ble faktisk ganske fornøyd så jeg kommer nok til å gjøre det fremover (helt til jeg går lei av å nappe).

Jeg sier ikke at det er noe man burde gjøre. Først og fremst må man jo tenke hva som er best for seg selv. Og har man egentlig skills til å tegne på bryn som faktisk ikke er der? Helt ærlig har jeg aldri vært noe flink til å tegne på bryn, men jeg har blitt bedre enn jeg var før. Dere vil ikke se hvordan jeg så ut uten øyenbryn og skulle tegne på dem. Det er jeg glad for at jeg ikke har noe bilde av. For det eneste jeg husker er at jeg var grusomt stygg. Nå derimot kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Så la oss se på hvordan jeg så ut før.

Som dere ser på bildene over så går den i en knekk. De kunne vært veldig fine om de hadde gått i en bue, men det har dem aldri gjort. Så jeg har vært veldig misfornøyd med formen på brynene mine. Og dette er etter at jeg hadde nappet dem. De så helt grusomme ut FØR det, men jeg valgte altså å fjerne halvparten av brynene sånn at jeg kunne tegne på den formen jeg alltid har hatt lyst på. Så la oss ta en titt på hvordan det ble etter å ha tegnet dem akkurat slik jeg har hatt lyst til å ha dem sååå lenge.

Som dere ser så begynner knekken mye lengre ut og det er denne looken jeg syns er finest. Det passer også best til resten av looken jeg har. Siden jeg likte det og øynene ser så mye bedre ut (i mine øyne) så har jeg bestemt meg for å ha dem sånn, hvertfall en stund. Kanskje jeg endrer litt på looken av og til, men det blir nok lenge før jeg gror øyebrynene tilbake for å si det sånn. Det er også en look jeg har hatt veldig lyst til å prøve ut, men jeg har ikke turt å fjerne brynene før nå. Etter hvert vil jeg prøve ut denne looken og vise dere den. Frem til da blir det en liten overraskelse, men jeg føler at det åpner opp mye for meg når det kommer til makeup. Jeg anbefaler ikke å gjøre dette, men jeg har alltid hatt ganske lave bryn og lite øyelokk å sminke. Derfor ble jeg veldig fornøyd med denne looken.

Nå har det blitt veldig mye utseende-snakk på bloggen min i det siste, men jeg syns det er veldig gøy å vise dere litt av det også når jeg enten farger håret, sminker meg eller har på noe fint. Før hatet jeg det, men nå er det helt greit. Det er jo sånn det skal være. Altså vi må bli flinkere til å gi litt mer F*** når det kommer til å vise oss frem. Også må folk slutte å slenge med leppa på nettet for i virkeligheten er dere ikke halvparten så tøffe. Dessuten er det bare barnslig å skrive stygge kommentarer, men ja. Nå sporer jeg litt av. Grunnen til at jeg viser dere litt mer av meg er jo fordi jeg ønsker å komme over det selvhatet jeg lenge har hatt for meg selv. Så da blir det litt bilder. Javel, så er jeg ikke den tynneste, peneste eller mest populære. I det minste har jeg såpass bein i nesa at jeg tørr å vise meg. Og kanskje en dag klarer jeg å bruke mye mindre filter på bildene mine. Ja, det er faktisk et mål jeg har for 2021.

Hva syns du om den nye looken?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg