Føles godt å være tilbake

Det ble vist en liten bakedag i dag. Noe som betyr at jeg er mye bedre. Ja, dette er faktisk et veldig godt tegn. Jeg tror nok det er det eneste jeg kommer til å orke i dag, men i mine øyne er det hvertfall en stor forbedring og utrolig positivt. De siste ukene har nok blitt litt vel mye og jeg har ikke fått slappet nok av. Så det var veldig fint å bare ta det helt med ro i går. Jeg føler meg mye bedre både fysisk og psykisk. Og da er jeg tilbake, men også litt rolig i dag.

Baking er jo noe jeg elsker å holde på med. Lage nye ting og dele oppskrifter er jo det jeg lever av. Jeg elsker å holde på med mat og baking. Så det føles så godt ut å komme i gang med dette igjen. Nå gjelder det bare å ta seg tid til å senke skuldrene av og til. For det har jeg ikke vært så flink til. Jeg vil jo egentlig at det skal skje noe hele tiden, men sånn kan ikke jeg ha det. Denne kroppen trenger å lade seg opp og da må jeg lytte bedre til den.

Disse periodene har faktisk vært mye lengre tidligere, men jeg har blitt flinkere til å lytte. Noen ganger gjør jeg ikke det, men da har jeg hvertfall blitt flinkere til å komme meg fort opp igjen. Og nå som jeg begynner å føle meg som meg selv igjen er det godt å kunne gjøre det jeg elsker. Man savner virkelig de små tingene når det blir tatt fra oss, men det er jo noe vi alle har fått kjenne på i denne coronatiden. Det er sånn det føles når man sliter med psyken eller en annen sykdom som gjør at all frihet blir tatt fra én. Heldigvis er jeg tilbake på beina og er kjempe lykkelig for det. Nå skal jeg nyte tiden i dag og legge fortiden bak meg, altså dagene som har vært.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg