Føler meg så bra

Jeg har prøvd å slappe av mest mulig i dag, men selvfølgelig klarer ikke jeg å sitte stille. Det ble til at jeg ryddet og vasket skapet der mel og sånt står. I tillegg ble det jo å lage middag. I dag stod pizza på menyen så jeg slang sammen en grov pizzabunn og lagde tacopizza sammen med samboeren. Nå som kjøkkenet er ryddig og rent så er det faktisk plass til at begge står på kjøkkenet.

Etter å ha lagd pizzaen så tok jeg oppvasken og fikk alt inn i skaper og skuffer igjen. Så vasket jeg over benkene. Sånn her håper jeg at vi klarer å holde det hele tiden fordi kjøkkenet er så utrolig flott nå.

Når alt det var gjort og jeg hadde spist pizza så har jeg bare sittet å slappet av med Disney+. Jeg ble så sliten utpå dagen så det har vært et must å slappe av litt. Nå skal ikke jeg klage over at jeg ikke har fått mer ut av dagen fordi jeg er faktisk ganske fornøyd. Det er jo bedre å få gjort noe i stedenfor å bare sitte hele dagen. Alt som er gjort syns jeg er veldig bra. Forhåpentligvis får jeg tatt matskapet over kjøleskapet i løpet av uka.

Når det kommer til den pakken jeg snakket om tidligere i dag så kommer den ikke i dag allikevel. Jeg prøver å smøre meg med tålmodighet, men når det kommer til post så er jeg ikke akkurat så tålmodig. Dessuten stod det at den skulle være her i dag så da ble litt skuffet da den plutselig ikke kommer før om et par dager. Så da er det bare å puste med magen og få tankene over på andre ting.

Ellers går alt bra med meg. Jeg har full fokus på halloweentemaer på bloggen. I tillegg er jeg i full sving med å kjøpe inn julegaver. Så her er det mye som skjer på en gang. Alltid noe å gjøre og tenke på. Full kontroll på alt fremover. Også føler jeg meg ganske bra. Det har definitivt blitt mye bedre nå enn det har vært på lenge. Forhåpentligvis holder det seg sånn en god stund.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg