Flytting, sparing, fremtid

Jeg har brukt mye tid på å finne ut hvordan jeg skal komme meg videre i livet. Det har blitt mye tid på Finn for å se etter både jobb og en leilighet. Jeg har ganske mye som må ordnes og et mål om å få det til i løpet av sommeren. Jeg har sittet å regnet på hvor mye jeg må ha inn i måneden for at alt skal gå rundt og jeg prøver å spare så mye jeg kan. Det eneste jeg tenker på for tiden er å flytte og få meg en jobb. Med god støtte og hjelp fra venninna mi så kan vi klare å flytte sammen i løpet av månedene fremover. Alt står på om jeg klarer å skaffe meg en jobb eller en praksisplass innen nav. Det er derfor veldig mye å tenke på og jeg bruker all min energi på dette. Jeg har derfor ikke hatt mye fokus på bloggen min de siste dagene, men jeg skal gjøre mitt beste for å oppdatere bloggen så mye jeg kan.

I tillegg har jeg jo en fantastisk mann i livet mitt som jeg bruker min tid på så mye jeg kan. Til onsdag blir det å ta togettil han og være der frem til fredag. Det blir fint å få litt tid sammen med han etter å ha brukt mye tid på alt annet. Jeg har vært hos venninna mi siden mandag og det har vært fint, men jeg kjenner at det skal bli godt å se han igjen.

Jeg og venninna mi har spilt litt brettspill for å koble litt av fra alt dette andre. Det har vært veldig moro. Først ble det scrabble som dere ser på bildet over. Når vi ble lei av det så spilte vi deal or no deal. Det må være det mest nervepirrende spillet jeg har spilt. Gøy var det hvertfall.

I kveld skal vi se på en leilighet som er i nærheten av der hu bor nå. Det er litt høy leie for oss, men vi får se hva det blir til. Leiligheten har alt vi ser etter i forhold til hva bildene viser, men vi vil helst ha en billigere leilighet. Vi skal hvertfall se på den også får vi tenke litt på det etter at vi har sett på den.

Det blir jo veldig mye fokus på sparing og fremtiden. Det er jo ikke mange år igjen før jeg er 30 år og jeg vil jo så klart komme meg ut og ta ansvar for mitt eget liv. Nå har jeg bodd for meg selv i 4 år og syns jo så klart det er veldig kjipt å flytte fra god plass til et lite soverom med null privatliv. Så jeg føler at vis jeg kan komme meg ut og ha egen leilighet så gjør jeg heller det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg