Flytte?

I dag våknet jeg helt utslitt. Jeg har jo blitt syk så det er nok mye av grunnen, men også fordi jeg har mye å tenke på. Det er økonomi, fremtidig jobb, et eget sted å bo, psyken, førerkort osv. Jeg tenker mye på fremtiden fordi jeg vil så gjerne få orden på livet mitt. Hele livet mitt har jeg slitt med både smerter i kroppen, psyken, økonomi og jobb. Nå føler jeg at jeg har fått en ny sjanse og vil gripe fast i det håpet om å leve et voksent liv uten å være avhengig av noen andre. Jeg ønsker ikke å bo hjemme stort lenger og har derfor tenkt til å spare mest mulig nå fremover så jeg kan leie en leilighet om ikke så alt for lenge. Når man har bodd for seg selv i 4 år så er det veldig vanskelig å flytte tilbake til barndomshjemmet. Derfor er målet mitt å flytte innen høsten. Jeg kommer så klart ikke til å flytte alene. Jeg og venninna mi har tenkt til å flytte sammen. Med husregler, fordelt oppgaver i hjemmet og delt økonomisk så skal ikke det bli noe problem. Hun er den eneste jeg vet at kommer til å gå greit å bo sammen med av mine venner. Vi er enige om så å si alt og har aldri kranglet om noe. Jeg tror det kommer til å bli veldig bra! Så da er det bare å spare de få kronene man har frem til da og håpe vi finner en grei leilighet til den prisen vi ønsker.

Når det kommer til flytting så har jeg egentlig tenkt på det en god stund. Jeg føler ikke at jeg trives i det nabolaget og jeg trenger et eget sted der det er plass til meg og mine ting.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg