Fløibanen i dag

Da var det blitt lørdag allerede. Tiden går alt for fort når man er på ferie. Jeg prøver hvertfall å nyte dagene her fult ut. Når jeg kommer hjem igjen så er det tilbake til psykologtimer og alt det der. Derfor må man nyte ferien mens man kan. Plutselig er hverdagen tilbake.

Nå er jeg veldig tidlig oppe så jeg lurer på om jeg skal begynne å lese på den boka jeg tok med meg. Det har jo skjedd så mye spennende på disse dagene så jeg har faktisk ikke hatt verken tid eller ork til å lese. Når vi har kommet tilbake til hotellet så har jeg bare hatt lyst til å sove eller så har vi spist mat.

Kroppen min er jo egentlig ganske utslitt så når jeg legger meg ned for å slappe av så sover jeg som regel med en gang. Det er faktisk ganske kjekt da. Jeg får ladet opp til å gjøre mer gøy og se mer av Bergen. Sånn som i går så gikk vi en lang tur. Når vi kom tilbake så sovnet jeg en stund også gikk vi en tur til. Da hadde kroppen fått slappet av og var klar igjen til nye eventyr. Hadde det ikke vært for den blunden mellom turene så hadde jeg nok ikke klart å gå begge turene.

Det var ganske vilt at denne kroppen klarte å gå 11.5km i går da. Jeg kjenner det så klart på kroppen i dag, men det føles utrolig godt å bruke kroppen. Det kommer ikke til å bli like mye gåing i dag da. Planen for dagen i dag er Fløibanen. Mulig det blir en tur innom steinbutikken vi var på i går. Jeg har lyst til å kjøpe en liten stein derifra. Sånne steiner er så fint. Når jeg har fått kjøpt den så skal dere få se. Også var det en klokke innpå der. Desverre var den for dyr til å kjøpe nå, men hadde vi hatt råd så skulle det blitt julegaven til brodern og dama. Det var et maleri av en Rottweiler på den. Brodern har jo en Rottweiler som heter Tyson. Verdens søteste og godeste hund. Så det var veldig synd at vi ikke har råd til den. Men jeg skal hvertfall få kjøpt meg en liten stein.

Resten av dagen blir vel å bare slappe av, finne noe godt å spise og kose oss. Du får nesten bare følge med på bloggen. Plutselig finner vi på noe. Man vet aldri, men Fløibanen blir det hvertfall i dag. Så det vil komme masse bilder i dag også.

2 kommentarer
      1. Tusen takk. Den var helt utrolig. Ja, ganske overrasket over 11 km selv hihi. Men kjenner det på kroppen i dag. Blir ikke 11km i dag for å si det sånn.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg