Fjerde lyset ble tent i går

Ja, i går var det en ganske opptatt dag. Jeg har jo hatt venninna mi på besøk siden i går. Da ble det både film, baking og mye annet. Mer om dette litt senere.

Det var jo fjerde advent i går og jeg fikk ikke vist dere at jeg hadde tent siste lyset. Jeg har jo kommet med disse “søndag i advent” innleggene hele tiden, men i går hadde vi nok å gjøre så jeg blogget desverre ikke. Så da tenkte jeg å ta det i dag.

For vi tente det fjerde lyset i går. Vi tente de for lengsel, glede, håp og fred.

Så må jeg bare beklage at dette innlegget ikke kom i går. Om du ennå er våken så er det på en måte samme dag, men mange har vel allerede gått å lagt seg og leser nok ikke dette før de står opp igjen.

I går var en helt fantastisk dag og jeg ville bruke den sammen med venninna mi. Jeg vet jo ikke når jeg kommer til å se henne igjen så det å bruke 30-50 minutter på mobilen for å skrive et innlegg føltes feil. Hadde det vært utenom corona så ville det vært litt annerledes, men siden jeg ikke får dratt noe sted og det er veldig dyrt for henne å kjøre så langt så valgte jeg å bruke tiden på henne og ikke bloggen. Håper dere forstår.

Dagen i dag kommer til å bli en ganske travel dag. Jeg skal prøve å blogge litt av og til, men jeg kan ikke love noe mer enn oppskriften på smultringene. Det vil så klart komme et innlegg om hele dagen min og hva vi har fått gjort, men det blir enten på kvelden eller tirsdag. Så håper jeg dere har hatt en fantastisk helg og at denne nye uken blir super. Denne uken er jo veldig spesiell. På torsdag er det jo julaften. Noen som gleder seg? Jeg både gleder og gruer meg, men forhåpentligvis blir det er flott dag.

Nå skal jeg hvertfall få meg litt søvn før jeg og venninna mi skal på en veldig lang tur etterpå med mye å gjøre. Så da er det best å få litt søvn først. Særlig etter en veldig lang og fin dag.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg