Finner ikke inspirasjon

I dag var planen å jobbe på mobilen og finne inspirasjon. Jeg har gjort litt og jeg har funnet et par morsomme ting jeg kan lage. Også har jeg sett litt etter inspirasjon til lysfat, men det var ikke like lett å finne. Julefat finnes det masse inspirasjon til, men ikke når det kommer til halloween. Så der må jeg nok bare bruke fantasien fordi jeg har veldig lyst på et lysfat til spooky season. Det blir jo veldig spennende å se hva jeg til slutt kommer opp med. For akkurat dette med lysfat er jeg ikke så god på. Jeg kan gjøre mye annet kreativt, men å sette sammen et fat med kubbelys og pynt er ikke min sterkeste side. Selvfølgelig finner jeg jo ikke noe inspirasjon til det. Mange fine fat til inspirasjon, men da er det enten med gresskar eller med kopper.

Etter å ha sett rundt på nettet og brukt Pintrest så er det faktisk ikke mulig å finne noe lysfat til halloween. Som regel har jeg alltid noe jeg kan ta idéer fra og samtidig gjøre det mitt, men nå har jeg ingenting. Så jeg er veldig spent på hvordan dette fatet kommer til å ende opp. For lysfat må jeg ha uansett. Det blir jo et veldig spennende prosjekt i seg selv. takk og lov at det finnes mer inspirasjon når julen kommer.

Så da tenker jeg at jeg kanskje skal sette sammen dette lysfatet før jeg begynner å pynte stua og kjøkkenet. For jeg tror jeg trenger mye mer tid på det enn jeg kan filme uansett. Det betyr at jeg har en oppgave å gjøre før helgen begynner og det er å få satt sammen et fint lysfat som passer til oktober og halloween. Et prosjekt som kommer til å bli veldig utfordrende, men også veldig gøy. Jeg er hvertfall veldig spent på hvordan dette kommer til å bli. Og mest av alt håper jeg jo så klart at det blir bra. Det ville jo vært kjipt om jeg ikke hadde hatt et lysfat. Jeg er jo veldig glad i levende lys om høsten og vinteren. Ja, også har jeg allerede kjøpt inn kubbelys så jeg må jo få brukt dem.

Om dette prosjektet blir satt i gang i dag vet jeg ikke, men det skal hvertfall være ferdig før helgen starter. Jeg skulle virkelig ønske jeg fant noe inspirasjon som jeg kunne bruke fordi nå har jeg virkelig ikke peiling på hvordan jeg skal gjøre det. Kanskje noen lysfat til julen kan hjelpe meg med litt inspirasjon. Vel, jeg får hvertfall krysse fingrene og håpe at noen gode idéer vil dukke opp i hodet idet jeg setter meg ned med dette.

Utenom dette lysfatet så er det jo andre ting jeg ser etter inspirasjon for. Blant annet kaker, mat og dessert som kan passe til halloween. Jeg ser også etter noen små prosjekter som jeg kan lage (DIY). Det hadde jo vært gøy å være litt kreativ og lage noe som passer til halloween. Noe som dere lesere kanskje hadde blitt inspirert av og hatt et ønske om å lage. Så alt dette og enda mer finner jeg altså inspirasjon til. Så det er mye som skjer denne uken allikevel. Både finne inspirasjon, sette sammen et fint halloween-lysfat og avslutte med å pynte leiligheten til spooky season. Mye gøy jeg skal finne på nå. Så da er det vel bare å sette i gang med oppgavene mine.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg