Finn det positive i dagen

Det å være syk er jo aldri gøy. Heldigvis er ikke jeg så ofte syk, men når jeg er det så kjeder jeg meg skikkelig. For man har jo ikke noe energi til å gjøre noe. F.eks hadde jeg jo veldig lyst til å gå en lang tur I dag, men det måtte jeg bare sette på vent. Jeg har byttet ut skogstur med sofasliting. Noe jeg er veldig glad for at jeg har da er alle disse plantene og blomstene rundt meg. Så da har jeg i det minste noe å se på.

Ja, dette er altså min utsikt fra her jeg ligger. Jeg ser på de store tomatplantene og er like overrasket som alltid over hvor fort disse vokser og hvor store de er nå. Det fineste er så klart når solen skinner inn i vinduskarmen og bladene lyser opp i en helt qmazing grønnfarge, men dette er også veldig fint.

Siden jeg har måttet ligge her og ikke orket å gjøre noe, så har dagen min gått til å se på youtubevideoer og tenke på tiden fremover. For hvis alt går etter planen så har jeg noen veldig store nyheter i sommer, men det får vi se om blir noe av. Også tenker jeg på min egen youtubekanal og at det snart er på tide å komme i gang med det. Planene er klare så dette blir veldig spennende. Det eneste som mangler nå er å bli frisk og komme seg ut i skogen. I mellomtiden får jeg hvertfall hvilt og ladet opp kroppen.

Hva som skjer med middager de dagene jeg er syk, vet jeg virkelig ikke. Mulig jeg bare må skyve det ut i mai fordi oppskriftene jeg har jobbet med å få satt sammen må jeg jo få prøvd ut. I dag vet jeg hvertfall at jeg ikke orker noe som helst. Jeg hadde bare lyst til å komme innom her og vise dere min utsikt og skrive litt med dere. Fordi det har vært en del dager nå hvor jeg har følt meg skikkelig ille fordi denne bloggen ikke har vært så bra som jeg hadde planlagt, håpet og jobbet for å nå. Så jeg har egentlig bare dratt meg selv lengre ned fordi bloggen ikke er bra nok i mine øyne. Det må jeg bare slutte med fordi jeg kan jo ikke gjøre mer enn kroppen og hodet mitt klarer. Og jeg vet at når jeg er frisk igjen så kommer denne fantastiske tiden der jeg virkelig kan jobbe og gjøre mye mer. Så får disse kjipe periodene være som de er og bli gjort mest mulig ut av. Også håper jeg dere kan holde ut de kjipe periodene sånn at dere får med dere de fantastiske periodene med mye bra innhold.

Håper dagen deres er like fantastisk som det dere er.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg