Fin måte å starte dagen på

Når man våkner opp sliten i kroppen så er det ikke akkurat et godt tegn. Jeg har en del ting som må gjøres. I dag kan jeg ikke ligge på latsiden. Det er egentlig ikke så mye, men det var det å begynne da. Nå har jeg vært mye borte fordi jeg vet at når jeg begynner på kurset i morgen så blir det minimalt med andre ting. Det blir en stram timeplan, men det kommer til å bli enda mindre tid når/vis jeg klarer å komme meg inn i tatoveringsbransjen.

Det aller viktigste for meg nå er å få hele livet mitt på stell. Først og fremst innebærer jo det en jobb. Tattovør er en veldig kjip jobb i starten, men det vil være såå verdt det når man kan begynne å tatovere på ekte. Dette er den veien jeg ønsker å gå. I tillegg til jobb skal jeg jo begynne på førerkortet som jeg da selvfølgelig ikke har hatt råd til, men vis jeg tar litt og litt så kommer jeg vel i mål. Det er hvertfall de 2 tingene som står høyest på prioriteringslista mi.

 

6 kommentarer
    1. Du skal ha en ganske bra mappe med bilder du selv har tegnet om du skal sikte deg inn på tattovør yrket, opplæring og autorisasjon er også noe du MÅ ha samt kurs osv, hadde jeg vært deg så hadde jeg googlet litt rundt på hva som skal til for å komme innenfor det feltet 🙂

    2. Ja jeg sa ikke at du ikke burde satse på det, men sjekke ut hva som trengs osv for du får neppe begyne å tatovere folk med en gang, jeg mente det som i at søk opp å se litt hva du trenger osv👍

      1. Ja det har jeg gjort. Må jo sjekke ut hva man går til osv før man ønsker det. Jeg vet det er en skikkelig drittjobb, men det vil være verdt det når man har blitt utlært. Dette kommer jo helt an på hvordan man jobber. 🙂 så jeg må nok jobbe hardt!!!

    3. Ja det var det jeg mente, at man må sjekke ut hva man går til, men jobb hardt så får du det til skal du se😄👍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg