Fimoleire på glassflasker

Jeg satt å tenkte Hva kan jeg finne på som jeg ikke har gjort før? og så slo det meg at jeg har jo Fimoleire liggende. Før jul så kjøpte jeg jo mye hobbyutstyr og Fimo var noe av det jeg kjøpte. Jeg har alltid hatt lyst til å lage figurer av leire, men det har sett så vanskelig ut derfor lot jeg det være. Også begynte jeg å se litt rundt på nettet og der var det så mye inspirasjon og idèer til hva jeg kan bruke leire til. Selvfølgelig måtte jeg prøve.

Dette er absolutt første gang jeg har gjort noe sånt som dette så det er absolutt ikke perfekt, men det var utrolig gøy og det er jo det viktigste. Jeg har fortsatt mye å lære og jeg gleder meg til å fordype meg i dette. Denne gangen lagde jeg skjelett på flasker, men jeg har mange andre idèer også. Vi får se hvordan det går når jeg starter på dem, men akkurat nå vil jeg vise dere hvordan flaskene ble.

Som sagt er de ikke perfekte, men jeg syns det ble ganske bra til å være første gang. Så her har jeg lagd en hodeskalle eller faktisk smeltende slik som man ser på eplet som den onde stemoren til Snehvit drar opp av gryta har. Jeg har alltid syntes det har vært så stilig så da måtte jeg prøve det ut og helt ærlig er jeg ganske fornøyd. Også har jeg jo 2 små som skal stå ved siden av denne hodeskallen så da måtte de jo ha samme tema. Derfor ble det ribbein og hånd. Sammen blir det jo et sett med skelettflasker.

For dere som ikke er så begeistret for hodeskaller og sånt (jeg vet mamma ikke er det) så vil det også komme andre ting som er litt koseligere. Jeg har som sagt ganske mange idèer til hva jeg kan lage. Dessuten har jeg nesten 2 fulle pakker med Fimo og jeg trenger å øve/lære meg hvordan jeg former denne leiren så jeg har mye spennende prosjekter dette året.

Hvis du ikke vil gå glipp av noe hobbyrelatert på bloggen så kan du følge bloggen på facebook HER. Da får du varsel når jeg har lagt ut nytt blogginnlegg. Og det er jo bra for jeg kommer til å fylle bloggen med mye snacks!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg