Filmtips på Netflix

Jeg har sett to “nye” filmer på Netflix som jeg virkelig likte. Så jeg tenkte jeg skulle fortelle litt om dem, uten å spoile noe så klart. Hvertfall fortelle hvorfor jeg syns de falt i smak hos meg og hva slags type filmer det er. Dette er så klart filmer som passer til halloween. Så lenge det er oktober så kommer jeg kun med anbefalinger på slike type filmer. Og her kommer de 2 filmene jeg nå har fått sett.

Nattbøkene

Jeg var faktisk litt i tvil om jeg skulle se denne, men jeg er så glad for at jeg gjerde det. Den viste seg å være spennende og bra lagd. Dette er en film for både barn og voksne, vil jeg si. Kanskje ikke for de aller minste. Filmen handler om monstre, hekser og alt mulig spennende som passer til halloween. Og derfor vil jeg si at dette er en ganske bra film å se denne måneden. Hvis du liker skumle historier, magi og alt det der så er dette absolutt en film for deg. Denne filmen gjorde hvertfall at jeg satt og fulgte nøye med og ventet i spenning på hva som skulle skje videre.

Terningkast: 5

A Babysitter’s Guide To Monster Hunting

Jeg som er skikkelig Harry Potter fan burde ha fått med meg en ganske åpenbar detalj i denne filmen, men det var faktisk ikke før rulleteksten kom at jeg fant ut at hovedskurken i denne filmen er spilt av Tom Felton (Draco i Harry Potter). Og jeg er faktisk veldig glad for at jeg ikke viste det fordi det gav meg muligheten til å se hvor god skuespiller han er og hvor bra denne rollen faktisk passet han. Når det kommer til selve filmen så var den Creepy og skummel for barn. Dette er også en film som passer for barn og voksne, men igjen ville jeg ikke latt de aller minste få se denne. Det handler tross alt om mareritt og monstre. Filmen i seg selv hadde mye bra og jeg fikk lyst til å se filmen.

Terningkast: 5

Om du allerede har sett disse filmene så fortell meg gjerne i kommentarfeltet hva du syns om filmene. Hvis du ikke har sett dem så fortell meg gjerne om det frister å se dem etter å ha lest dette innlegget. Jeg vil hvertfall anbefale begge filmene om du liker filmer som ikke er alt for skumle, men spennende å følge med på.

Om du ikke vil gå glipp av flere filmtips og mye annet spennende her på bloggen burde du følge bloggen på facebook. Du finner link under her. Du finner også link til Youtubekanalen min som inneholder mye spennende innhold og det vil komme mye mer spennende fremover. Nå er vi snart i november og da vil det komme masse innhold til jul og vinter. Det er bare å glede seg og abonnere på kanalen min om du ikke vil gå glipp av det.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg