Filmkveld

Siden vi snart går inn i oktober så tenkte jeg at jeg kunne begynne med halloweenfilmer. Dessuten er det ikke mye annet jeg orker så da må jeg jo gjøre det beste ut av dagen. Og årets første halloweenfilm blir da Beetlejuice. En film jeg har hatt lyst til å se så lenge, men aldri har funnet gratis på streamingtjenester eller hatt råd til å kjøpe. Om du vil se denne filmen så fant jeg den gratis på Prime og du kan leie den til 39,- på Viaplay. Så ja, du kan faktisk finne den uten å måtte kjøpe filmen i en butikk.

Som sagt har jeg ikke sett den før så jeg kan ikke si noe om den ennå, men jeg kan komme tilbake til det litt senere når jeg har sett den. Jeg gleder meg veldig til å endelig få sett denne filmen fordi jeg liker hvordan karakterene ser ut. Så det blir jo veldig spennende å se hvordan filmen er. Den er jo så gammel som fra 1988 og det er ikke veldig mange eldre filmer jeg liker, men jeg tror allikevel at denne kan falle i smak.

Dette er jo en av de mest kjente filmene å se til halloween, men når man ikke har noen andre å se slike filmer med og heller ikke råd til å kjøpe filmen så har det altså blitt til at jeg ikke har fått sett den ennå. Så i dag er altså dagen jeg endelig skal få se filmen jeg har lengtet etter å se. Jeg har fortsatt ingen å se den med, men det gjør jo ingenting. Samboeren min skal ut og spise med jobben så da setter jeg meg godt til rette i sofaen og koser meg med film.

Beetlejuice!

Beetlejuice!

Har du sett denne filmen?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg