Filmkveld og planer

Denne dagen har gått utrolig bra. Selvom jeg har vært veldig sliten etter å ha gått den lange turen, har jeg allikevel klart å bake litt i dag. Også har jeg nå fått sett 2 av 3 Ringu filmene. Om du ikke vet hva det er så er det den japanske versjonen av horrorfilmene The Ring (hun som kommer opp fra brønnen og ut av tven). Siste filmen tenkte jeg å se i kveld og så kan jeg fortelle mer om disse filmene i morgen. For jeg har lyst til å se alle tre filmene før jeg forteller om dem på bloggen. Så jeg skal ikke gå noe mer inn på dem akkurat nå, men som dere har skjønt så blir det altså filmkveld.

Jeg har også vært ute i hagen for å sjekke hvordan det går med tomatplanten som står der ute. Og de grå skyene som er over her liker jeg ikke noe særlig. Mest fordi den potten (kurven) som tomatplanten står i ikke har hull. Så hvis det begynner å regne så burde den stå under tak og ikke midt i blomsterbedet der den står nå. Eller så får jeg bare krysse fingrene og håpe at den ikke drukner i løpet av natten. Jeg får tenke litt mer på det og holde øye med været frem til jeg skal legge meg. Det ville jo vært ganske kjedelig om det skulle gå galt med planten igjen etter at den nettopp har kommet seg.

Utenom det så er det ikke så mye som skjer. Det er jo greit å kunne slappe litt av med film også. Hvertfall etter at jeg har følt at det har enten gått i ett eller så har jeg vært utslitt. Et ganske travelt år hittil når det kommer til bloggen, men det er jo fordi jeg virkelig liker å jobbe med bloggen og liker å ta dette seriøst. Da blir det plutselig mye mer jobb enn da jeg først begynte. Da var det jo bare tull som kom på bloggen. Nå føler jeg at jeg faktisk kan komme langt. Og det er en veldig god følelse å ha etter en lang kamp med diverse jobber. Jeg har jo prøvd å holde ut i vanlige jobber i flere år, men enten har kroppen sviktet eller så har det vært psyken. Så jeg er veldig glad for og utrolig takknemlig for at jeg har bloggen, men jeg er også glad for at jeg endelig kan ha en skikkelig filmkveld og senke skuldrene litt igjen. Særlig nå som kjøkkenet ikke ser helt bomba ut lengre og jeg har litt mer kontroll på hva jeg skal ha av innhold på bloggen fremover.

Så i morgen kommer jeg med et innlegg der jeg forteller om filmene jeg ser i dag. Uten å spolere noe, så klart. Hvis du liker horrorfilmer så følg med i morgen. Jeg kommer også til å jobbe en god del i morgen. For tiden jobber jeg med å finne inspirasjon til halloween/juleoppskrifter, men også sommeroppskrifter. Disse månedene har gått så fort. Derfor vi jeg være i gang med planleggingen for resten av året sånn at jeg slipper å være uforberedt når den tiden kommer. Og jo mer man jobber med noe, jo mer inspirasjon og spennende oppskrifter får man. Også kommer det mye annet på bloggen som jeg jobber med og trenger en del tid til å få ferdig. Jeg er jo veldig glad i halloween og alt som følger med så jeg må jo gjøre noe stort ut av det på bloggen også. Så det er altså noe av det jeg jobber med for tiden. Faktisk har jeg så mange planer for sensommeren/høsten at jeg håper det er nok dager til alt sammen. For ikke å snakke om kroppen min, om den vil fungere nok til at jeg får fullført alt. Tiden får vise, men nå skal jeg hvertfall se den siste filmen og legge jobben vekk for et par timer.

hvordan har din dag vært?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg