Filmer jeg har sett nå

Nå i oktober så ser jeg kun på filmer som passer til halloween. Jeg har ikke sett så mange filmer enda, men jeg tenkte å skrive om filmene etter hvert som jeg har sett dem. Slik kan dere få litt flere idèer til hva dere kan se og jeg kan dele mine meninger om filmen, uten å spolere noe så klart. Så i dette innlegget tenkte jeg å skrive om en film jeg nettopp har sett og den heter The Haunted Mansion. Hovedrollene er Eddie Myrphy, Terence Stamp, Nathaniel Parker, Marsha Thomason, Jennifer Tilly og Wallace Shawn. De fleste er jo kjent med Eddie Myrphy og hva slags filmer han spiller i. Så selv om dette er en spooky film så er den også veldig morsom. Jeg liker den veldig godt og syns den passer perfekt til halloween. Den har en fin historie, mye som skjer og den er bra lagd. Jeg syns absolutt dette er en film som man burde se.

I tillegg til denne filmen så har jeg jo sett alle Night at the museum og de er jo også passende for halloween. Hva er vel mer kult enn at et helt museum vekkes til live om natten? Dette er jo veldig spennende filmer som får meg til å sitte stille og følge med hvertfall. Fantastisk flotte filmer for hele familien. Hovedrollene i disse filmene er Ben Stiller, men vi får også se mye av Robin Williams som jeg syns var en veldig flott skuespiller. Så har du ikke sett disse filmene så er de absolutt å anbefale om du ønsker å se en helt magisk og flott verden. Om verden bare hadde vært full av magi på denne måten. Med disse filmene kan man hvertfall drømme seg bort i en helt annen verden.

Og det var alt jeg hadde å anbefale for dere i dag. Mulig jeg ser en film i dag for jeg er ikke helt i form. Jeg våknet tidlig og skrev et blogginnlegg, men så sovnet jeg igjen og når jeg våknet nå så var jeg helt utslitt og har bare lyst til å sove mer. Det kan jeg jo så klart ikke. Nå skal jeg prøve å få i meg noe frokost og så får jeg prøve å finne en bra film å se på i løpet av dagen. Så dagen i dag blir veldig rolig. Hvis man ser bort i fra kvelden da, men jeg skal ikke røpe så mye. Jeg kan fortelle dere om den ene tingen som skjer og det er at samboeren skal hente too good to go fra MENY. Dette har jeg lyst til å dele med dere. Jeg syns sånne ting er veldig spennende så jeg håper dere syns det også, men det blir ganske sent før han kommer hjem så det kan hende at jeg ikke får blogget om det før i morgen.

Frem til i kveld så er det faktisk minimalt som skjer. Jeg er som sagt veldig sliten så det beste nå er å finne filmer å se på som jeg senere kan skrive om her på bloggen. Dette er jo kun min mening og det jeg liker kan jo hende at andre ikke liker like godt, men jeg håper allikevel det kan være gøy å følge med på hva slags filmer jeg ser nå mot halloween. Så kanskje jeg gjør det samme når julen kommer. Da skal jeg også se på mange flotte filmer.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER om du ikke vil gå glipp av mine filmtips her på bloggen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg