Filmer, baking og fryser

Da har jeg sittet og sett på en av de filmene jeg har hatt lyst til å se en god stund nå. Endelig har jeg fått sett Frozen 2. Jeg syntes første filmen var så koselig og fin så jeg har hatt lyst til å se denne helt siden den kom ut eller faktisk helt siden jeg viste det skulle komme en film nr. 2. Bare det at når jeg har hatt lyst til å se den så har jeg ikke vært helt i form eller bare sliten. Så da tok det litt tid før jeg fikk sett den, men det gjør jo ingenting. Denne passet perfekt som en julefilm. Og jeg må si at denne filmen var enda bedre enn den første. Så mange flotte detaljer og ikke minst følelser. Jeg gråt opp til flere ganger, men jeg skal ikke si av hva fordi det kan være noen som ikke har sett den. I såfall anbefaler jeg dere å se den.

Denne filmen er fylt med eventyr, kjærlighet og magi. Den har også utrolig flotte sanger og den er bedre lagd enn den første (så i forhold til detaljer). Så hvis du vil se en fin vinterfilm nå mot jul så anbefaler jeg at du setter på denne. Jeg så på Frozen2 inne på Disney+. Det er en så fantastisk streaming tjeneste. De har de flotteste filmene, nemlig disneyfilmer. Jeg har brukt denne så utrolig mye og nå kan jeg endelig se den på TVen fordi alt ligger inne på selve TVen. Jeg vet ikke om dere husker jeg fortalte at jeg måtte se det på PCen fordi PS3 ikke hadde appen, men nå slipper jeg altså det. Nå sitter jeg å ser på koselige disneyfilmer på Disney+ på den store TVen. Jeg har også spotify og Netflix koblet opp på TVen. Det er hva jeg kaller luksus.

Så jeg gleder meg til å komme i gang med mange flotte julefilmer på den helt utrolige TVen som jeg har i stua. Frem til desember så er det litt begrenset hvilke filmer jeg kan se fordi jeg ønsker å se på en julefilm hver dag i hele julen. Dessuten syns samboeren min det er for tidlig for julefilmer og jeg vil jo helst se filmene sammen med han. Derfor sparer jeg alle de ekstra fine filmene til desember begynner, men det er jo ikke alt for mange dagene til nå. Om under en uke er vi faktisk i desember allerede. Tiden flyr når man lager masse julepynt og julekaker. Snart skal vi åpne første luke i julekalender og se første episode av en julekalender på TV. Det er noe jeg gleder meg veldig mye til, men i år gleder jeg meg faktisk til det aller meste. Forhåpentligvis blir dette er super fin jul.

Siden jeg ikke får sove enda så tenkte jeg at jeg hvertfall kunne gjøre noe fornuftig. Så jeg skal jobbe litt mer med idèer til bloggen og litt sånn. Også blir det kanskje å slappe av med TV etterhvert. Jeg får aldri sove før kl.05:00 uansett så det er nok tid til å slappe av på. Senere i dag kommer det et fryseskap. Endelig får vi mye bedre plass til frossen mat. Det er noe jeg virkelig gleder meg til. Vi har hatt en fryser på størrelse med en bruskasse i over 1 år så det er noe som virkelig blir satt pris på. Nå kan jeg også bake ting og fryse ned. Jeg kan prøve å lage ting som jeg ikke hadde plass til å ha i frysern før, men som jeg har hatt lyst til å bake. Så det blir veldig deilig, men det blir senere i dag. Akkurat nå skal jeg ta det helt med ro, jobbe litt og kose meg resten av natta. Også håper jeg dere sover godt nå og ikke sliter like mye med nattesøvnen som meg.

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg