Filmanbefaling

En av de filmene som veldig mange ser i julen er nettopp denne filmen. Sannsynligvis trenger jeg ikke skrive en filmanbefaling av denne filmen, men jeg gjør det allikevel. Mest fordi jeg syns det er gøy å skrive disse og fordi det kanskje er moro for dere å lese mine tanker rundt fimen selvom det er en film de aller fleste kjenner til. Jeg snakker så klart om

Hjemme Alene

Jeg har endelig fått sett den første filmen sammen med samboeren min. Det er en av filmene jeg ikke kan se alene så da måtte jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente til desember startet.

Denne filmen er absolutt på listen over filmer jeg skal se til jul (hvert år). Den er fylt med veldig mye morsomt. Det er en film som får deg i godt humør på tross av situasjonen Kevin befinner seg i.

Så ja, dette er en film jeg virkelig anbefaler på det sterkeste. Jeg kan hvertfall ikke gå en jul uten å se denne filmen. Alt det sprøe som forgår i denne filmen er ganske gøy å se på. Også blir man jo helt hypnotisert av det selvom man har sett den hundre ganger før. Det er en sånn type film man kan se om igjen og om igjen uten å bli lei. En sprø, tragisk og koselig film til jul.

Min favorittscene fra hele filmen har faktisk ikke så mye med Kevin og alt det sprø å gjøre, men at nabomannen endelig får sønnen på besøk etter å ikke ha hatt noe kontakt med han på en veldig lang tid. Endelig er de sammen igjen og det i julen. Et julemirakel som forsåvidt er takket være Kevin.

Hva er din favorittscene i denne filmen og hvilken film er din favoritt i julen?

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du vil ha flere slike innlegg og mye mer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg