Filmanbefaling

I natt satt jeg og så på en julefilm og det er en av de fineste filmene jeg har sett i jula noen gang. En skikkelig flott film som setter julestemningen i gang. Denne filmen gjorde meg skikkelig glad. Så derfor vil jeg dele en liten filmanbefaling med dere. Filmen jeg så i natt heter:

Snekker Andersen og Julenissen

Dette er en ganske ny film, men absolutt verdt å se. Som regel liker jeg å se gamle klassikere, men jeg gav denne filmen i sjanse og det er jeg veldig glad for. En film om en pappa som vil gjøre alt for at barna hans skal beholde troen på julenissen. Det var en helt fantastisk film og jeg koste meg virkelig da jeg så den. Så ja, denne kan jeg absolutt anbefale til store og små som liker å sette seg ned med en god julefilm. Denne filmen viser en god gammeldags jul. Da jeg så filmen så gledet jeg meg enda mer til jul selvom den ikke blir med familien min. All den gode maten og den koselige stemningen skal vi fortsatt klare å få til. Det var nøyaktig den følelsen jeg fikk av denne filmen. Jeg tror denne hadde passet perfekt å se på når julemorgen endelig er her. Kanskje jeg til og med ser den da for dette er en film jeg gjerne ser igjen.

Etter å ha sett filmen så fikk jeg bare lyst til å sette på julesanger og slappe av. Faktisk var det nøyaktig det jeg gjorde. Da hadde samboeren min allerede gått å lagt seg så jeg satt lyden ned og koste meg med litt julemusikk før jeg gikk å la meg. For det var så mye julestemning det var i denne filmen. Så hvis du vil komme i julestemning så bør du se denne filmen. Ingen filmer har gitt meg en så bra følelse og glede nå mot jul. En helt perfekt julefilm for hele familien. Fra meg får denne filmen en klar 6’er på terningen.

Har du sett denne filmen før? i såfall, hva syns du om filmen?

Følg gjerne bloggen på facebook HER om du ønsker flere filmanbefalinger til jul.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg