filmanbefaling

Da har jeg og samboeren sett den første filmen vi hadde planer om å se. Den første filmen ble The Nightmare Before Christmas. Dette er et must til halloween. Det blir ikke halloween uten at Jack og Sally. Om du ikke har sett den ennå så anbefaler jeg deg å sette deg ned i kveld og se på den. Her får du se en ekte Tim Burton klassiker. Den har flotte sanger som passer perfekt til helloween. Hvis ikke denne filmen får deg i halloweenstemning så gjør ingenting det. Den er fylt med Spooky, creepy karakterer, men også kjærlighet.

The Nightmare Before Christmas er en film jeg bare må se hver halloween og i år var absolutt ikke et unntak. Jeg kan alle sangene utenat. Jeg vet nøyaktig hva som skjer, men denne filmen går jeg aldri lei. Man skulle kanskje tro at min favorittkarakter er enten Jack eller Sally, men faktisk er det Zero. Zero er hunden til Jack og han er så søt. I stedenfor å være et skjelett så er han bare et flyvende laken, som verdens søteste spøkelse.

Dette er definitiv en av mine absolutt favoritt halloween filmer, men jeg er nødt til å se den på halloween og ingen andre dager i f.eks oktober. Jeg ser den aldri på sommeren eller våren fordi dette er en typisk halloween film og en film som jeg ønsker å se kun på halloween. Og da har jeg noe å se frem til når halloween nærmer seg.

Hvilken film er din favoritt halloween film?

Følg bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg