Filmanbefaling

Jeg har nettopp sett en film og denne gangen ble det definitivt en som passer til halloween. Da jeg først så reklame på at denne kommer på Netflix så viste jeg at dette var en film jeg bare måtte se. Filmen heter dead silence og er en film om et gjenferd til en buktaler og alle hennes dukker. Nå er ikke jeg noe redd for dukker, men om du er det og liker å bli skremt så er dette definitiv en film for deg. Uansett er det en veldig bra film som gir mye god action og en veldig bra tvist på slutten. Jeg så ikke den komme hvertfall. Den er creepy, men også utrolig spennende. Litt sånn at hvis du vil se vekk så klarer du ikke fordi den er såpass spennende.

Dette er så klart min mening og den kan jo være totalt forskjellig fra din, men jeg vil hvertfall anbefale denne filmen og den ligger som sagt ute på Netflix. Jeg elsker de fleste filmer som handler om dukker. Jeg må være helt ærlig og si at det tok ganske lang tid før jeg så siste Annabelle filmen, men ellers har jeg ikke hatt noe problem med slike filmer. Det å bli brukt av et gjenferd og en demon er jo så klart to vidt forskjellige ting. Jeg personlig syns det er mye enklere å se spøkelsesfilmer enn demonfilmer, men det er nå meg. Nå setter jeg allikevel på alle mulige skrekkfilmer. Noen er bra, andre er ikke så bra. Denne filmen var definitivt en av de bedre. Så hvis du ikke vet hva du vil se på halloween så har du et alternativ her.

Å se denne filmen var bare så gøy og nervepirrende. Jeg skvetter sjeldent, men jeg klarer ikke å slappe av heller. Det er vel det jeg liker med slike type filmer. Man blir helt med og er så konsentrert av filmen, men samtidig er man forberedt på høye lyder, skumle fjes osv. at man ikke får slappet av.

Dette er definitivt en film jeg gjerne kunne sett igjen og det kommer jeg nok også til å gjøre, men først må jeg jo komme igjennom de filmene jeg har på listen min. Det er en god del igjen så jeg lurer litt på om jeg skal sette på en til. Jeg er ikke trøtt ennå og jeg har veldig lyst til å se mer film så jeg får se om jeg finner en jeg vil se nå.

Bloggen på facebook HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg