Filmanbefaling

Som regel ser ikke jeg på slike filmer, men jeg kom over klipp fra filmen på TikTok og fikk vite at resten lå på Netflix. Så jeg bestemte meg for å sette den på og jeg er glad jeg så den. Derfor vil jeg fortelle dere litt om den. Kanskje dere også vil se den etter å ha lest mine tanker rundt filmen, uten å spoile noe.

Som sagt, på Netflix ligger det en film som heter Miracles from heaven. Det er en sterk film om sykdom, sykehusbesøk, det å miste troen, bli deprimert og ikke minst mirakler og håp. Om du ikke har grått av en film før så kan jeg garantere at denne filmen vil få deg til å gråte. Aldri har jeg kjent på en så sterk tristhet som da jeg så denne filmen. Denne filmen kommer jeg aldri til å glemme. Historien traff meg så hardt.

Dette er basert på en ekte historie. En ganske så sterk og emosjonell historie som følger ei ung jente igjennom hennes vanskeligste tid i livet. Ei jente som må gå igjennom så mye sykehusbesøk og behandlinger, men det var en setning hun sa da hun var på sitt aller laveste som bare knakk meg fullstendig. Når hun ligger på sykehuset og ser på moren og sier at hun ikke vil leve mer fordi det er for slitsomt. Da klarte jeg seriøst ikke å puste engang.

Så hvis du ønsker å se en film som får deg til å gråte så er denne filmen å anbefale. Og som sagt finner du den på Netflix. Det beste ved filmen er absolutt slutten, men der er det også en scene som fikk meg til å gråte. Om du har sett den så vet du nok allerede hva jeg snakker om.

Jeg vil allikevel anbefale denne filmen selvom den neste knuste hjertet mitt opp til flere ganger i løpet av den filmen. For det er en historie som virkelig burde bli hørt. En historie om ei veldig sterk og modig, liten jente med et ekstra vanskelig liv.

Har du sett denne filmen eller kommer du til å se den etter å ha lest dette?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

2 kommentarer
    1. Takk for anbefaliig av filmen. Tårene har trillet her av en hjertevarm film. Nettopp sett den ferdig!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg