Film og snacks

I dag skal samboeren min ta en tur til den skolen han skal jobbe på for å skrive under på kontrakten. Det vil ta noen timer før han er tilbake så jeg tenkte å slappe av med et par filmer i mellomtiden. Og til film trenger man snacks så jeg har derfor lagd meg litt guakomole. Det er ikke veldig sunt, men det er hvertfall bedre enn å spise sjokolade. Ikke at vi har noe godteri i huset, men det trenger jeg jo heller ikke når jeg har dette.

Så det er altså planene for dagen i dag. Som dere kanskje husker så prøvde jeg å snu døgnet i går, men etter en stund så sovnet jeg faktisk før kl.18:00. Det var egentlig forventet fordi jeg var såpass utslitt, men da prøver vi igjen i dag. I det minste er det ikke så ille som det har vært i det siste. Nå har jeg jo fått med meg en god del dagslys og det har også hjulpet veldig på humøret. I tillegg hjelper det på å ikke gi opp dette med å snu døgnet.

I dag våknet jeg kl. 23:30, men det er hvertfall bedre enn å våkne kl.18:00 og sovne kl.12:00. Så jeg er hvertfall på god vei. Det vil nok ta litt tid å snu døgnet tilbake, men forhåpentligvis lar det seg gjøre. Viktigst av alt er å holde det der når jeg først får snudd døgnet for det er veldig fort gjort å falle tilbake.

Nå skal jeg hvertfall sette på den første filmen. Også får vi se hvordan denne dagen blir. Enten sovner jeg midt i filmen eller så klarer jeg å holde meg våken til kvelden. Det blir spennende å se.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg