Fest og moro

Etter noen helt fantastiske dager var det på tide å si farvel til dama mi igjen. Neste gang vi sees er det full julestemning. Noe jeg virkelig ser frem til, men nå skal jeg fortelle dere om de siste dagene her. For det har jo faktisk skjedd ganske mye siden jeg sist blogget for dere.

Jeg fortalte dere at jeg fylte 30 år den 20. November. Det måtte jo selvfølgelig feires med både venner og familie. Så jeg pyntet opp til fest.

På lørdagen var vennene mine invitert. Det ble kaker og alkohol. Og vi hadde en veldig fin kveld/natt.

Litt småsliten våknet jeg dagen etter og skulle ha familien på besøk. Det ble ikke helt sånn jeg hadde planlagt, men broren min og familien hans kom hit og vi hadde det kjempe koselig. Tantebarnet mitt hadde bakt en helt nydelig kake og jeg hadde lagd hjemmelagd pizza. Så det ble en veldig fin dag.

Og fargene passet jo ekstremt bra til dekorasjonene jeg hadde hengt opp. Det var full pride i hele stua.

Når alt av bursdagsfeiringer var overstått så var det godt å slappe av. Jeg er jo ikke akkurat vant til så mye folk. Og de siste par ukene har vært ekstremt stressende og vanskelig. Så jeg var egentlig ganske glad da vi fant ut at det var en dårlig idé å dra ut og spise dagen etterpå. I stedenfor ble det peppes pizza hjemme. En veldig koselig og avslappende dag, før dama mi dro hjem igjen i dag.

Fremover blir det jo jul, men før vi kan starte julen for fult så er det noe annet som skjer. Vent litt til så får dere vite hvilke store endringer det er som skjer nå snart. Det vil si om alt kommer i orden. Krysser fingrene for det!

2 kommentarer
    1. Så flink du er på fest og moro. Venner og familie er finne saker. Nok av søtsaker og god drikke skjønner jeg. Man kan tenke tilbake på en slik fest og det er gode minner. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg