Ferie i Norge

Denne turen har vært veldig fin til nå. Jeg har jo vært så heldig at jeg har samboeren min med meg som kjenner Bergen fra før av. Så jeg har fått sett veldig mye fint. Best av alt er jo at jeg har fått dele alt sammen med han. Det er så koselig å kunne dra på en skikkelig ferie sammen. Dette er jo den første ferien våres sammen. Det er jo litt ekstra spesielt.

Noe jeg syns er veldig rart er at jeg klarer å sovne tidlig på kvelden og våkne tidlig på morgenen når jeg er på tur sånn som nå, men når jeg er hjemme så klarer jeg jo så vidt å sove og jeg sover til langt på dagen. Kanskje jeg trenger flere ferier. For turer går jeg jo hjemme også. Det er virkelig ikke til å bli klok på. Heldigvis trenger jeg ikke mye søvn og stå opp tidlig hver dag når jeg er hjemme, men det er fint på ferie. Da får man jo mer ut av dagen.

Etter å ha vært nødt til å være hjemme på grunn av dette med corona så har det vært ekstra godt å komme seg vekk. Det ble jo veldig begrenset hva man kunne gjøre og alt var jo stengt. Derfor nyter jeg denne ferien eksta mye. Er det noe corona virkelig har lært meg er at man må være glad for alt man har, plutselig er det borte. Derfor syns jeg at man skal ta ferien i Norge. Støtte alt det norske sånn at det kan gå rundt igjen. Vi må tenke på alle de små bedriftene som har slitt i løpet av coronakrisen. En ferie i Norge kan virkelig hjelpe Norge til å komme opp på beina igjen. Så jeg sier JA til ferie i Norge. Også har vi jo en helt fantastisk natur, masse koselig å finne på og mye fint å se på.

Vi har jo mange fine fjell og flott natur som man kan gå i, telte, fiske osv. Eller så er det jo dyreparken i Krisiansand, Hunderfossen, Akvariet her i Bergen og mye mer. Det finnes mange hoteller og campingplasser. Ja, det er en drøss av muligheter for en fin ferie her i Norge. Og jeg vil heller støtte Norge. Det er jo dette som er mitt land, mitt hjem. Så det å dra på små caféer kan faktisk være med på å redde de små bedriftene. Vil ikke du også være med på å hjelpe din lokale café og resten av Norge sine små bedrifter som har hatt det vanskelig under corona? Da anbefaler jeg dere å ta ferien i Norge og tenke lokalt.

#visitnorway

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg