Ferie: Dag 1

Nå har vi akkurat kommet oss inn på hotellet. Det har vært en fantastisk første dag. Dere lurer kanskje på hvor vi er og det skal dere få vite nå. Vi har sjekket inn på et hotell i Kristiansand sentrum og her skal vi være frem til søndag.

Turen hit gikk veldig fint utenom en opplevelse som jeg syns var ganske skremmende. Da vi kjørt til Kristiansand så kom det plutselig noe rødt mot ruta. Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde, men samboeren min sa at noen nettopp kjørte i en annen bil. Så det som spruta på ruta var altså glasset til lyset bak på den ene bilen. Da kjente jeg at angsten virkelig la seg som en klump i magen. Det var ikke akkurat så veldig hyggelig å oppleve. Heldigvis gikk det ikke utover oss eller våres bil, men det gav meg litt angst. Det må jeg innrømme.

Utenom det har kjøreturen hit bare vært positiv. Vi stoppet og fikk kjøpt litt mat på vei hit. Når vi kom frem til Kristiansand så var det en tur for å se på den vakre havutsikten. Så sjekket vi inn på hotellet, fikk satt fra oss bagasjen og gikk ut for å spise på Egon.

En ganske så perfekt første dag her i Kristiansand og i morgen blir det enda flere opplevelser som jeg gleder meg masse til. Det begynner å bli en stund siden jeg var her sist og på hotell/i sentrum har jeg faktisk aldri vært. Så dette var veldig gøy å oppleve. Også er det veldig koselig å få oppleve alt dette sammen med kjæresten. Jeg elsker å reise sammen med han. Vi har det veldig gøy sammen. Så nå tenkte jeg dere kunne få se noen av bildene jeg har tatt (og bildet han tok av meg).

Og på bildet av meg ser dere også dagens antrekk. Det er ikke ofte jeg går med stramme klær, men akkurat i dag syns jeg faktisk ikke jeg ser så ille ut. Enten det eller så er bare samboeren min veldig flink til å ta bilder. Uansett er jeg veldig fornøyd med hvordan jeg ser ut i antrekket på det bildet.

Resten av bildene er fra helgens første stopp. Christianholm festning dro vi på først og der var det ganske flott. Faktisk så fint at jeg hadde lyst til å se mer av utsikten når vi hadde spist, men nede ved hotellet så var det ikke like fint ved brygga. Så da gikk vi hjem igjen, men la oss se på bildene fra da vi var å spiste.

Ja, som dere ser så ble det en veldig flott dag og vi har kost oss masse. Jeg fikk meg til og med en drink. Den var så sinnsykt god. Litt må man jo kose seg når man først er på tur. Det er søren ikke ofte vi unner oss et besøk på restaurant, men i dag ble det altså det. Vi satt ute og hadde det veldig hyggelig. Denne dagen har rett og slett vært perfekt. Nå blir det godt å slappe av på hotellrommet. I morgen blir en lang og fin dag, så da er det greit å få hvilt kroppen litt. Spesielt for samboeren min som har kjørt i over 4 timer i dag.

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

4 kommentarer
    1. Det blir noen fine dager for dere. Kos dere med alt byen har. Har knapt vært der selv om jeg har slekt i den byen. Håper dere kan bade, shoppe og ha mange fine måltider i ferien. Kos dere og nyt sommerkvelden. Ha en fin kveld.

      1. Takk for det. Ja, det blir hvertfall mange fine opplevelser. Fikk faktisk shoppet litt, men det liker jeg best å gjøre på nettet. Så sommeren går til opplevelser. Gleder meg til å dele alt morgendagen bringer. <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg