Femhundre!?

I går ville jeg feire at vi hadde nådd 500 medlemmer på facebook gruppen til bloggen. Så jeg skulle bake en firkløverkake. Det gikk veldig fint helt til jeg skulle prøve å løsne bunnen fra bakepapiret. Den oppskriften der skal jeg hvertfall aldri bruke igjen. For etter å ha prøvd å få løs bunnen så endte det opp i glass i stedenfor som en fin kake. Ikke akkurat slik jeg hadde håpet, men sånn ble det altså.

Over her ser dere altså resultatet på et mislykket forsøk. Det var jo godt, men det var jo ikke akkurat sånn jeg så for meg det. Jeg skulle egentlig skrive “500 følgere” med melisglasur og pynte rundt, men så skjedde dette. Med andre ord ble det ikke noe fancy kake som sa at vi har nådd 500 følgere.

Det er helt sykt at vi har kommet så langt. Jeg setter virkelig pris på at så mange syns det er gøy å følge med på bloggen min og prøve ut oppskriftene mine. Desverre ble det ikke noe oppskrift fra gårsdagens kake, men jeg skal nok finne på noe annet godt til onsdag. For da skal det jo komme en siste bakeoppskrift før april. Og for dere som er nye så vil april bli fylt med middagsoppskrifter. En hver dag. Så er jeg tilbake med bakeoppskrifter igjen i mai. Vi må jo bl.a ha en fin 17. Mai kake, men da blir det definitivt en annen kake enn firkløverkake.

Også vil jeg bare avslutte dette innlegget med å si tusen takk til alle dere flotte mennesker som ønsker å følge bloggen min. Dere har virkelig gjort meg helt stum fordi dette hadde jeg aldri trodd at kom til å skje. Så takk for at dere hjelper meg med å nå min drøm. Håper alle får en flott søndag og koser seg masse. Det skal hvertfall jeg.

Følger du ikke bloggen på facebook allerede kan du gjøre det HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg