Favorittsanger: Asiatisk

Jeg hører på veldig mye forskjellig musikk, men noe jeg ofte faller tilbake på er asiatisk rock ol. Så i dette innlegget skal vi dykke inn i den asiatiske musikken jeg liker å høre på og se hva som befinner seg der.

Igjennom ganske mange år har jeg kommet over nye band og artister som jeg har likt veldig godt så da jeg skulle lage denne listen så var det vanskelig å velge kun 10 band/artister og enda vanskeligere var det å kun velge en sang fra hvert band/artist, men jeg klarte til slutt å velge og resultatet ser dere under her.

1. An Cafe- Kakusei heroism

2. Gackt- Sayonara

3. Dir en grey- Yokan

4. D’espairsRay- Love is dead

5. Versailles- Aristocrat’s Symphony

6. Kaya- Psycho Butterfly

7. Band-maid- choose me

8. D- Snow White

9. The Gazette- Firth in the beauty

10. Babymetal- no rain, no rainbow

Jeg har veldig lyst til å gjøre flere slike innlegg fordi det er så mange sanger og artister/band jeg har lyst til å dele med dere. Mange har vært mine favoritter siden videregående. De første jeg begynte å høre på var An Cafe og det er et band jeg er veldig glad i ennå, men kun de gamle sangene. Da Bou ikke lengre var med i bandet så syns jeg sangene forandret seg veldig og det ble ikke det samme. Og nå sitter vel mange som store spørsmålstegn og lurer på hva jeg snakker om, men jeg er ganske sikker på at mange kan kjenne seg igjen i den situasjonen der et medlem av bandet slutter og dem får inn en ny. Det blir ikke det samme. Noen tilfeller kan det såklart være en bra ting, men ikke alltid.

Når jeg fortsatt bodde hjemme hos mamma så fikk jeg tak i et asiatisk tennåringsblad på Narvesen med intervjuer, bilder og plakater av bandene jeg hørte på. Dette syntes jo jeg var kjempe gøy og det hang jo masse plakater på rommet mitt. Blant annet av An Cafe og Versailles. Så der har dere en liten fun fact om meg og mitt barnerom.

Noen av sangene eller artistene/bandene du har hørt før?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg