Favoritt julefilmer

Nå som det nærmer seg jul så er det jo ekstra koselig å finne frem filmene som skaper julestemning. Jeg har jo så klart noen favoritter som jeg må se hver jul. Kanskje du finner noen nye favoritter eller liker noen av de jeg har på listen min. Det er jo mange flotte julefilmer, men når man blir eldre så finner man etterhvert noen filmer som blir knyttet til julen. Noen ganger finner man flere og listen kan fort bli ganske lang. Så i år har jeg tenkt til å se minst en julefilm hver eneste dag i desember, som en julekalender. Jeg kommer ikke til å skrive opp absolutt alle filmene jeg liker, men her er hvertfall filmene jeg bare må se i julen.

1. Grinchen

2. Polareksepressen

3. A Christmas Carol

4. Alene Hjemme

5. Prinsessen og dobbeltgjengeren

6. The Christmas Chronicles

7. The Santa Clause

8. Arthurs julegaverace

9. Reisen Til Julestjernen

10. Grevinnen Og Hovmesteren

Man kan vel kalle dette min topp 10 liste, men jeg har satt opp så mange flere filmen enn dette som jeg må se i løpet av julen. I tillegg er det veldig mange fine julekalendere man kan se på. Det blir et eget innlegg med de julekalenderene jeg liker å se på og har sett på helt fra barndommen (i et annet innlegg). Akkurat nå har jeg lyst til å høre hvilke filmer du pleier å se på når det er jul. Har du noen favoritter? Ser du på noen av de jeg har nevnt ovenfor? Kommenter gjerne i kommentarfeltet så jeg kan få høre hvilke filmer du liker. Det er jo utrolig mange julefilmer der ute så det ville vært gøy å høre andre sine favoritter. Kanskje jeg finner en ny film jeg har lyst til å se.

Når jeg har sett julefilmer så kommer jeg til å skrive en filmanbefaling. Enten det er 1 og 1 eller jeg skriver om flere jeg har sett i løpet av dagen. Vi får se hvordan jeg gjør det, men filmanbefalinger skal dere hvertfall få. Med mine meninger og litt om hvordan type film det er osv. Uten å spolere noe så klart. Også er det vel egentlig bare å glede seg til julekalender innlegget kommer. Vel, jeg gleder meg hvertfall til å skrive det. Også kan du følge bloggen på facebook HER om du ikke vil gå glipp av noe med juletema. Enten det er filmer, julekakeoppskrifter eller andre ting. Jeg skal hvertfall prøve å spre masse julestemning på bloggen i desember og håper du vil følge med.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg