Farget håret mitt

Siden kakebakingen i dag ikke gikk så bra, måtte jeg finne på noe annet. Så jeg brukte litt tid på å barbere ned sidecutene og farge håret. Og siden det snart er jul så farget jeg tuppene grønne. Jeg må si at det ser utrolig bra ut, men med den jobben jeg gjorde så burde det også være bra. Å farge håret i 2 farger er jammen ikke bare bare, men det var verdt all tiden det tok.

Dette håret kan jeg hvertfall ha en god stund. Blir tuppene bleke så er det bare å farge litt. Ellers er egentlig dette håret veldig lett å ha akkurat sånn. Også er det jo kult å ha litt julefarge i håret så har jeg pyntet meg litt igjennom hele desember bare ved å ha dette håret.  Så det var virkelig en god avgjørelse å farge tuppene grønne.

Så slik ser altså håret mitt ut nå. Det blonde var jo helt greit, men jeg trives best med mørkere farger faktisk. Svart er fint, men jeg tror aldri jeg kommer til å farge det helt svart fordi dette var nydelig. Det blir veldig spennende å se hvordan det blir når jeg får satt opp håret.

Og det er altså hva jeg har gjort i dag. I tillegg til yatzy sammen med samboeren min. For å avslutte dagen så tenkte jeg å se en film. Jeg får jo uansett ikke sove nå så da kan man  jo heller finne på noe koselig.

Hva har du gjort i dag?

Følg gjerne bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg