Familie er det viktigste

Da var det en ny dag. Jeg står opp til sol og blå himmel andre dag på rad. Det er så kos når sola skinner, men samtidig så blir det veldig varmt i skinnsofaen. Jeg kan ikke akkurat klage heller da når det kommer så fint vær som nå. Nei, da smiler jeg bare fra øre til øre. Vel, smile har jeg gjort helt siden jeg kom hit da. Jeg nyter hvert eneste sekund sammen med han og trives veldig godt i hans selskap. Enten vi finner på noe eller bare slapper av i sofaen så syns jeg det er veldig fint å være med han. Jeg skulle egentlig være her frem til i dag, men som første date så ble det ganske spontant og jeg blir her til tirsdag. Jeg syns jo det bare er fint. Da får vi mer tid sammen. Så det blir spennende å se hvor dette fører.

Jeg har jo lenge hatt mannfolk i livet mitt som ikke behandler meg noe særlig bra så når jeg møter en som han så vet jeg jo nesten ikke om det er sant. Det at en person kan være god og snill er jo helt fantastisk. I tillegg har han utrolig herlige foreldre. Jeg er jo ikke vant til noen av delene og vet egentlig hvordan jeg skal reagere. Jeg er jo veldig takknemlig for å ha møtt både han og foreldrene. Jeg klarer helt seriøst ikke sette ord på hvor heldig jeg føler meg. Kanskje det er min tur til å være lykkelig.

Nå blir det veldig mye skriving om hvordan jeg har det, men jeg føler at jeg trenger å få skrivd dette. Det er ikke hver dag jeg møter en mann som dette. Jeg er jo veldig kresen når det kommer til mannfolk fordi jeg har vært borti så mye rart, men når jeg endelig fant en som kan passe meg så blir jeg jo helt stum. Det er jo så klart veldig fint og alt det der, men samtidig så blir man jo redd for å miste en så god mann.

Jeg er jo alltid meg selv fordi jeg mener at man skal vise seg fra alle sine sider. Vis en mann ikke kan godta det så er han ikke verdt å samle på. Alle kan ha en dårlig dag og man må kunne prate om ting som har skjedd i livet. Vi har snakket masse og jeg syns jeg er utrolig fint. Det er viktig å være åpen og vite at man kan stole på hverandre. Vis man ikke kan snakke med alt om den man vil dele livet med, hvem kan man da snakke med?

Også vil jeg gratulerer mitt kjære tantebarn som har bursdag i dag. Jeg håper du får en helt fantastisk bursdag. Jeg gleder meg masse til å komme en tur oppover til dere når jeg kommer hjem igjen. Kos deg masse i dag. Du er ei flott og herlig jente og tante er så ubeskrivelig glad i deg. Sender masse klemmer oppover til deg i dag.

Familien min betyr alt for meg og mine to tantebarn er det beste i verden. De har en stor plass i hjertet mitt. Jeg er så heldig som har 2 flotte tantebarn med verdens herligste foreldre. Nå håper jeg bare brodern blir frisk. Han ble sendt på sykehuset og er i tankene mine hele tiden. Dem har jaggu ikke hatt det greit når det kommer til sykdom, men dem er allikevel så flotte mennesker med godt humør. Rett og slett en herlig gjeng som man alltid føler seg velkommen hos og som alltid er der om det skulle være noe. Jeg er veldig glad i dem alle sammen.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg