Faktisk en god følelse

Å være sliten fordi man har brukt kroppen er den beste følelsen jeg kan ha. Da vet jeg at jeg har gjort noe og jeg kan være stolt av å ha klart og gjøre noe den dagen. Akkurat den følelsen ligger jeg å kjenner på nå rett før jeg skal sove. Beina mine verker fordi jeg har gått mye i dag og det får meg faktisk til å smile. Ja, jeg smile fordi det verker under beina og og helt opp til korsryggen. Hvorfor skulle jeg ikke? Nå har jeg ligget rett ut i flere dager og ikke engang klart å gå over dørstokken. Jeg har så mange grunner til å smile her jeg ligger.

Dagen min kan du lese om i forrige innlegg.

Etter å ha slappet av med både pizza, jordbær og moreller foran TV så fikk jeg satt på en klesvask og hengt opp halvparten. Resten må jeg ta i morgen for nå kjente jeg at korsryggen gjerne vil hvile og det skal den få lov til. Også fikk jeg tatt en litenrydderunde på stuebordet og kjøkkenet. Søppel dukker opp overalt, særlig når jeg er for sliten til å gå noe sted. Heldigvis var det akkurat nok energi til å få kastet all søpla som lå på benken og bordet. Det eneste som virkelig trengs nå er å få tatt oppvask igjen. Den kommer veldig fort når man ikke har oppvaskmaskin.

Jeg har også fått lest litt mer i boka og den blir bare mer og mer spennende. Jeg tenkte jeg skulle prøve å få lest en del i morgen også. Ellers så er planene for dagen slik. Først må jeg få hengt opp resten av klesvasken. Kanskje jeg får lagt sammen alt det tørre også. Så blir det å lage taco til middag. Forhåpentligvis blir det en liten tur ut også, men vi får se hvor mye søvn jeg får i natt og hvor mye kroppen min orker i morgen.

Nå tenker jeg at det er på tide å sove litt. Jeg kjenner at øynene begynner å bli tunge og vanskelig å holde oppe. Også svir det litt i øynene etter lesing TV og bruk av mobilen. Så ja, nå er det natta på meg. Krysser fingrene for at jeg får sove.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg