Eventyret stopper her

Selvom jeg gjerne skulle vært i Sverige mye lengre, så ble det ikke sånn. Midt på natten kjørte hun meg hjem igjen. Der var det eventyret slutt. Et vanskelig valg måtte tas og nå sitter jeg her hjemme alene.

Det var jo ikke slik det skulle ende, men sånn ble det nå. Angsten ble for tung å håndtere. Jeg gikk med angst som knøyt seg i magen 24/7. Den tappet meg for krefter og jeg ble derfor liggende på sofaen/senga hele dagen. Da forstod jeg at dette går ikke mer.

Kl.00:30 bestemte vi oss for å kjøre meg hjem. En utrolig tung og lang reise, men også nødvendig. Jeg hadde pushet kroppen for langt. Dere som har fulgt meg en stund vet jo at det er ofte noe jeg gjør. Og så blir jeg liggende rett ut i flere dager.

Men siden jeg prøver å gjøre livet mitt litt mer positivt og gjøre det beste ut av det, så bestemte jeg meg for å ta en skikkelig spadag her hjemme. Etter å ha ligget på sofaen i hele dag så tenkte jeg at det var den beste måten å avslutte dagen på.

Så nå ligger jeg på sofaen, nydusjet og avslappet. Forhåpentligvis blir det nok hvile sånn at jeg ikke er helt grønnsak i morgen. Men nå har jeg hvertfall fått oppdatert dere på hva som har skjedd i natt/dag.

Og det å si hade til kjæresten min er noe av det vanskeligste som fins. Når hun kjørte ut av gårdsplassen begynte jeg å gråte. Jeg ville bare springe etter bilen og få henne til å bli.

Avstandsforhold er veldig vanskelig, men det er verdt alt sammen. For når hun er i armene mine igjen så er jeg verdens lykkeligste. Når jeg hører henne le så er det som om jeg er i himmelen. Så jeg ville ikke byttet det bort for noe som helst i hele verden. Jeg tar det gode med det vonde. Sånn er livet generelt. Om du ikke godtar det kjipe så fortjener du heller ikke det positive. Man må kjempe for lykken. Selvom lykken tar 6t og 30 min med bil for å finne og føle.

Når jeg kom hjem så var hele huset ryddig og rent. Ja, til og med soverommet mitt var strøkent. Venninna mi hadde brukt tiden til å gjøre det så utrolig fint her. Jeg er virkelig verdens heldigste som har så flotte mennesker i livet mitt. Unike, flotte, nydelige og spesielle mennesker som jeg ikke klarer meg uten. De betyr alt for meg!

4 kommentarer
    1. Å si farvel er alltid tøft. Men dere passer fint sammen og det er en meget pen og herlig dame du har. Dere er heldige som har hverandre. Over 6 timer i bil er lang tid men er sikker på at dere treffes snart igjen og prates daglig. Ha en fin dag.

        1. For ei snill dame du har, som tar deg på alvor og stiller opp. ❤ Er ikke annet å gjøre enn å lytte til kroppen. Flere sjangser og bedre dager kommer. 😃 Fortsatt fin sommer til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg