Eventyret er slutt

Eventyret i Sverige er over for denne gang. Vi kom hjem til Norge og snø/is i går. Det er så rart fordi i Sverige er det faktisk ikke snø. Først når vi nærmest oss Norge så kom snøen. Det var egentlig godt å få slippe det for en stund, samtidig som jeg syns det er veldig fint og koselig med snø.

Vi har hatt en veldig fin tid sammen i Sverige da. Siste turen gikk til Nyköping sentrum der jeg handlet inn diverse jeg skulle ha med meg hjem. Vi stoppet også for å ta en kaffe på vei hjem. Desverre solgte dem ikke min favoritt, frappino mocha. Så da ble det en mocha islatte i stedenfor. Og det må jeg gi litt skryt for. Fordi jeg viste ikke hva jeg skulle ta når hun sa dem ikke solgte min favoritt, men hun gav meg et forslag som lignet litt på frappino. I stedenfor å bare la meg stå der og ikke vite hva som er godt.

I går dro vi kjempe tidlig. Klokka var 07:00 når vi kjørte fra Nyköping. Jeg syns det er veldig deilig å starte turen tidlig. Da slipper man det meste av trafikk og masse mennesker. Så når vi kom frem til Tücksfors så var det noe nesten ikke folk der. Jeg fikk handlet de få tingene som vi ikke fant i Nyköping og jenta mi fikk snus.

Været var vi desverre ikke så heldige med. Hele turen var det enten regn, tåke eller snø. Heldigvis er jenta mi utrolig flink bak rattet, så vi kom oss trygt hjem. Da var det bare å få alt ut av bilen, fylle frysern med ting jeg hadde kjøpt og så sette oss ned for å spise. En rolig dag/kveld med andre ord.

I dag startet jeg faktisk dagen med å rydde ned julepynten. Så får vi se hva resten av dagen bringer.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg