Etter angst kommer baking

Ut i fra hvordan dagen i dag har vært så tror jeg faktisk Zpikes kan være en veldig bra løsning for meg. Jeg hadde den på i løpet av hele dagen og verken hendene eller skuldrene verket. Jeg tok av meg Zpikes og og etter en stund begynte det å verke igjen. Jeg vil jo så klart ikke komme med noe svar på om det fungerer sånn første dagen. Det kan ha vært et engangstilfelle, men det kan også være den hjelpen jeg trengte. Vi får vente og se, men nå skjer det noe helt annet her.

Jeg har jo slitt sånn med humøret og angst i dag så jeg tenkte jeg skulle prøve å få humøret opp igjen med litt baking. Nå står det nemlig en gulrotkake i ovnen. Så mens jeg slapper av etter å ha stått med rapping av gulrøtter så skal den kose seg i ovnen og forhåpentligvis bli saftig og fin. Det vil komme et innlegg med bilder og oppskrift når den er ferdig, men det blir en stund til. Jeg har igjen å lage glasur. Så må jo kaka avkjøles før jeg kan smøre glasuren på.

Det blir hvertfall en fin og koselig frokost som venter på samboeren min i morgen. Han har jo gått og lagt seg fordi han jobber jo alle skoledagene. I tillegg blir det jo montering av seng. Yeay! Det blir bare helt fantastisk. Så mens han monterer seng så tenkte jeg å prøve og få satt sammen den nye tvbenken og/eller kommoden. Så har jeg tatt på meg ansvaret å rydde inn i hyllene. Jeg er så lei av pappeskene som står rundt med dvder og spill. Så alle de skal da ut og inn i en av hyllene. Jeg klarer ikke helt å bestemme meg for om det blir tvbenken eller den lille som er tvbenk nå som skal stå ute i gangen. Jeg har en følelse av at det havner i gangen også kjøper jeg 2 kurver til fra IKEA så alle fire hyllene nederst på tvbenken har kurver. Vi får se hva det blir det. Bilder kommer hvertfall når ting er på plass.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg