Et veddemål

Bare for moro skyld har jeg og venninna mi inngått et veddemål. Siden mandag og ut måneden skal vi gå helt uten godteri, snacks og søte bakevarer. Vi har derfor vært nødt til å finne andre type snacks som ikke har sukker i seg. Sånne små utfordringer syns jeg er veldig morsomt. Hvertfall når man er flere om det. Og jeg har funnet snacks som jeg virkelig liker og som ikke er tilsatt sukker. Her er mine favoritter.

Jeg har aldri funnet noe særlig tørket frukt som jeg faktisk liker, men fersken er så utrolig godt. Denne har jeg sett at dem har på Oda, men vet ikke om noen andre steder har den. Det tørkede kjøttet er kjøpt i Sverige og vet derfor ikke om det er mulig å få noe lignende i Norge, men det er absolutt den beste snacksen. Her har jeg både søtt og salt uten å spise noe som er tilsatt sukker. Ja, det er selvfølgelig sukker i tørket frukt, men det er ikke det samme som i f.eks sjokolade. Så dette koser jeg meg med på kveldene. Og det beste med denne snacksen er at jeg ikke trenger å spise så mye. Jeg klarer å kose meg med det og spare.

Nå drikker ikke jeg brus med sukker, men denne er faktisk et hakk bedre enn sukkerfri brus. Er det noe jeg aldri gjør så er det å endre noe bare fordi det er et sunnere alternativ. Jeg må virkelig like det for å spise/drikke det. Så dette er ikke noe annet enn at jeg faktisk likte denne veldig godt. Kanskje til og med en ny favoritt. Jeg kjøpte også en med eple og kiwi som jeg gleder meg til å prøve. Utenom det så går det egentlig som normalt. Det er jo mye godt man kan spise utenom godteri.

Hvem tror du klarer å holde seg unna godteri ol. resten av måneden?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg