Et nytt kapittel og nye planer

Jeg har tenkt en del på hvordan jeg har lyst til å ha bloggen fremover. For dere som har fulgt med en stund så har dere jo fått sett ganske mye planter, turer og oppskrifter. Nå har jeg lyst til å gå en helt annen vei og gjøre denne bloggen mer personlig. Jeg kommer til å tenke mer på positive ting og gjøre bloggen til et koselig sted å komme inn til.

I dette innlegget skal jeg fortelle dere hva jeg tenker å gjøre med bloggen videre og hvorfor jeg tar bloggen i en helt annen retning. Dere skal få høre mine tanker og idéer for veien videre. Så la oss sette i gang.

Først og fremst har jeg lyst til å løfte bloggen opp og skrive om mer positive ting. Nå har livet mitt endret seg drastisk siden jeg flyttet og jeg føler meg så mye bedre. Dette er en av tingene jeg kommer til å ta opp på bloggen. Jeg kommer også til å komme med gode råd og tips til hvordan man kan tenke mer positivt og få det bedre med seg selv. Sånne små, enkle tips som jeg bruker i min hverdag. Og selvfølgelig generelt positive tanker.

Og når vi ser tilbake på hvordan bloggen min pleide å være, har det vært veldig lite bilder. Så jeg kommer til å ta flere bilder av meg, når jeg spiser ute eller er på turer/reiser. Ja, rett og slett dele mye mer i bilder enn jeg har gjort tidligere. Jeg ønsker å fortelle en historie med bilder mer enn jeg gjør med tekst. Og jeg har så mye nytt å vise dere fremover, så jeg tror dette kommer til å bli utrolig spennende. Bilder er altså det som kommer til å være hovedfokuset mitt på bloggen.

Jeg vil også bruke mer tid på hvert innlegg og passe på at det jeg poster på bloggen er bra. Det er innhold som jeg selv ville ønsket å lese. Og som jeg er stolt av å publisere. Jeg kommer derfor til å poste mindre, men mye bedre. Fra nå av går jeg for kvalitet fremfor kvantitet. Det gjelder både tekst og bilder. Også kommer jeg kun til å skrive om ting som jeg har lyst til, som får meg i godt humør av å dele med dere.

Planter, baking og skogsturer er ikke det som står på toppen av listen lengre. Grunnen til det er rett og slett fordi jeg har så mye annet som skjer i livet mitt. Når jeg bodde i Gjerdrum så hadde jeg verken venner eller noe annet som skjedde, så jeg måtte bruke de få tingene jeg kunne til å lage en hverdag og få innhold til bloggen. Det var ikke den beste tiden i livet mitt, for å si det sånn. Så nå starter jeg helt på nytt og gjør ting som gjør meg glad.

Å flytte hit har vært den beste avgjørelsen i mitt liv. Nå føler jeg meg endelig som meg selv og jeg kjenner at jeg har en lys fremtid. Så nå kan livet bare begynne og jeg tar dere med meg. Og allerede om litt over en uke så begynner den virkelige moroa. Er dere klare for det?

6 kommentarer

Siste innlegg