Et nytt år og en ny meg?

Jeg har slitt med vekta så lenge jeg kan huske og det har bare blitt verre og verre for hvert år. Jeg prøver så mange ganger å gå ned i vekt, men det er virkelig ikke lett å klare å holde vekta nede.

Jeg gir jo ikke akkurat opp, men jeg har funnet ut at jeg ikke skal anstrenge meg for mye eller endre så mye med hvordan jeg lever. Museskritt er mye lettere og det syns virkelig på kroppen min også. Jeg har prøvd å holde meg mest mulig bort fra godteri og brus i ukedagene. Jeg prøver også å lage sunn mat, spise frokost og drikke mer vann.

Resultatet er en slankere mage og det er jeg veldig stolt av. Nå skal jeg prøve å trene noen dager i uka og prøve så godt jeg kan å holde meg i aktivitet igjennom mesteparten av dagen. For vis ikke dette er en forbedring så vet ikke jeg. Bare se på bildene under.

Det er ikke lenge igjen før jeg faktisk har flat mage. Dette er veldig moro å se selvom jeg ikke har store planer om å gå ned masse for å se penere ut. Jeg tenker kun på helsa og da er det faktisk mye lettere å gå ned i vekt.

Alt med måte tenker jeg. Man lever bare en gang og man må kunne kose seg, men ikke så mye at det går utover helsa. Så kanskje 2019 er det året jeg faktisk klarer å snu til rundt og bli en enda bedre meg. Jeg har hvertfall store planer for dette året. Det får dere vite når tiden er inne. Jeg er ganske spent og jeg gleder meg skikkelig til dette. Det er noe jeg har hatt lyst til å gjøre siden jeg var 14-15 år gammel. Det er også andre ting som skjer så det et bare å følge med videre. Vil 2019 forandre livet mitt eller kommer jeg til å gå tilbake til det gamle? Kommer jeg til å klare å nå mine mål og drømmer? Vel, bare en måte å finne ut det på. Følg med på bloggen igjennom 2019 og se om dette året blir noe annerledes enn 2018. For det tror jeg!

2 kommentarer
    1. Stå på! Syntes du er utrolig flink! Jeg prøvde å komme tilbake til lavkarbo, men klarte ikke pga psyken er lav etter å startet hos psykiater. Men må aldri gi seg!

      1. Jeg tror på variert kosthold og går ALDRI på dietter. Da vet jeg at vis jeg gjør noen endringer i kostholdet så vet jeg at jeg kan holde meg til dem resten av livet. Beste er å gjøre det enkelt. 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg