Et nydelig syn

Dagen i dag startet egentlig helt greit. Det eneste problemet er at jeg er så sliten. Forhåpentligvis går det over i løpet av dagen. Nå har jeg ikke akkurat sovet så veldig godt de siste nettene, men det er ingenting som kan ødelegge en hel dag. Jeg finner alltids noe å bli glad for. I dag ble det et fotografi som skulle gjøre meg glad. For når jeg kikket ut av kjøkkenvinduet så fant jeg noe veldig fint jeg bare måtte ta bilde av. Det er litt grått og trist ute, men det ble allikevel et ganske bra bilde. Bare se under her.

Dessverre er det veldig utydelig fordi denne gangen ville jeg ha et nærbilde med kameraet mitt og ikke med mobilen. Problemet er bare det at kameraet er ikke helt bra etter at uhellet til Bergen skjedde. Uansett ville jeg prøve å få til et bilde sånn at dere fikk se. Jeg syns det var så utrolig fint å se alle disse små soppene utenfor vinduet. Hvis jeg føler meg litt bedre i løpet av dagen så skal jeg se om jeg får tatt et bedre bilde av soppene. Kanskje til og med flere sånn at dere kan få se hvor vakkert det er. Dette gjorde hvertfall min morgen ganske mye bedre med en gang. Det å ha så vakker utsikt og slike nydelige detaljer er virkelig fint. Jeg blir så glad når jeg ser slike ting. Med slike detaljer utenfor vinduet så er det som å være ute i naturen selv og den følelsen er helt unik. Dere som følger meg vet jo at jeg elsker naturen så når jeg sliter med å komme meg ut er slike nydelige detaljer et fantastisk syn.

Det var min morgen. Nå tenkte jeg vi kunne snakke litt om resten av dagen i dag. Jeg er ganske utslitt, men noe gøy må jeg jo prøve å få gjort i dag. Det blir nok ikke noe scrapping i dag for det krever at leddene ikke verker så mye som de gjør nå. Det er allikevel noe spennende som skjer. Vel, jeg syns hvertfall det er veldig spennende og jeg har lyst til å dele det med dere. I dag kommer det en pakke så dere skal få se alt jeg har kjøpt. Mer om dette når pakken kommer og jeg faktisk har bilder osv.

Mer planer enn det har jeg egentlig ikke satt meg. Jeg syns det viktigste er å ha energi og ork til å få pakket ut av pakken som kommer i dag. Dessuten er det jo ikke så mye som må gjøres. Det er jo faktisk ganske ryddig over alt og det betyr at jeg faktisk kan slappe av hvis jeg vil. Nå har jeg en del filmer jeg har lyst til å se nå i oktober. Kanskje jeg skal sette på en av de i løpet av dagen og bare nyte en rolig dag. Greit å samle litt krefter. Så får vi bare krysse fingrene og håpe at søvnen blir bedre og dagene fremover blir fylt med masse energi og mye gøy.

Følg gjerne bloggen på Facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg