Et lys i mørket

En natt satt jeg her og tenkte på nye idéer til bloggen og plutselig kom det en ganske god idé om å ta med en telysholder ut i snøen og ta bilder. Så jeg gjorde det og de ble faktisk ganske kule. Jeg skulle så klart ønske at jeg hadde et litt mer fancy kamera eller et redigeringsprogram, men det ble som det ble og jeg er faktisk overraskende fornøyd med resultatet. Også er det så utrolig gøy å komme opp med nye idéer til bilder jeg kan knipse og vise dere. Så her er en av mine absolutt favoritt telysholdere på en liten tur ut i snøen.

Det var grusomt kaldt og det blåste, men i det minste ble bildene bra. Life is full of treasures står det på denne og jeg elsker den. Så enkel og med en flott tekst. For livet er full av små og store skatter hvis man bare lukker opp øynene og setter pris på alt det positive som livet gir deg. Det er ikke bare negativt så det er viktig å sette pris på alle de små gledene. For det er veldig lett å glemme de små øyeblikkene som fikk deg til å smile i 5 sekunder, men det er så viktig. Det er sånn man får dagene til å lyse opp, de små tingene som skaper små gleder. Husk det neste gang noe får deg til å smile, selv bare for noen få sekunder og ta godt vare på de minnene. Ta de frem på en dårlig dag og få dem til å lyse opp din hverdag.

Ønsker du å se mer av mine små, rare idéer til bilder og mye annet så kan du følge bloggen på facebook HER.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg