Et lite stopp på badeplassen

Akkurat nå sitter jeg å ser utover den flotte badeplassen som ikke er i bruk for øyeblikket, men det ser ut som det pleier å være et ganske populært sted på varme dager. Det skjønner jeg godt. Her er det mye plass å ligge og sole seg på, det er flere benker å sitte på og spise mat, toalett for både handikappede og andre. Dette steder er også utrolig vakkert å bare se på. Og under her ser dere bevis.

Det er også masse turmuligheter rundt her som jeg tenkte å gå og utforske litt etterpå. Akkurat nå sitter jeg her og nyter litt kaldt vann fra flaska mi. For en gang skyld kan jeg sette meg ned på en krakk og bare slappe av. Jeg har snart gått 2 km så jeg syns faktisk jeg fortjener denne lille pausen her.

Hvor turen går herfra er jeg faktisk ikke helt sikker på, men det er jo det som er så koselig med å bare gå i naturen. Jeg noterer meg i hodet hvor jeg har gått sånn at hvis jeg må snu så vet jeg hvor jeg skal gå for å komme hjem igjen. Som regel går det greit da. Jeg har kommet meg hjem på en eller annen måte.

Nå begynner det å regne så da får jeg få på meg sekken igjen å gå videre.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg