Er man klar for dette?

I natt ble det litt vanskelig å finne roen til å sove. Det tok så lang tid at samboeren våknet før jeg klarte å sovne. Derfor gikk jeg inn på soverommet og la meg der. Etter bare en liten stund så hadde jeg sovna. Jeg våknet ganske tidlig av at huseieren drillet inn skruer. Dem driver å bytter planker på rekkverket til verandaen. Da blir det jo en del bråk og det må jeg bare takle. Derfor lukket jeg øynene nok en gang og fikk sovet i et par timer til. Med tanke på at vi skal ut i kveld så er jo det en fordel å få nok søvn. Jeg føler at det er helt greit med energi i kroppen, men jeg skulle jo gjerne hatt litt mer søvn. Nå har jeg ligget våken en stund og kjenner at det ikke blir noe mer søvn i dag. Vel, det ble hvertfall noen timer og det skal jeg være fornøyd med. Klar for fest og mange mennesker blir jeg jo aldri uansett, men jeg stuper allikevel ut i det.

Så hvordan starter egentlig dagen min? Jeg har faktisk ikke klart å komme meg ut av senga enda engang, men når jeg gjør det så blir det å ta en dusj. Det er det første jeg skal gjøre fordi håret mitt trenger en stund på å tørke før jeg kan style det. Etterhvert blir det også litt sminke. Jeg trenger fortsatt å finne ut hva jeg skal ha på meg. Klokka har allerede rukket å blitt 2 så jeg har ikke for mange timer å sløse bort.

Også er det denne panneluggen da. Den jeg klipte selv, midt på natta. Jeg aner ikke hvordan den vil se ut etter at jeg har tatt en dusj. Jeg har jo naturlige krøller så det krever jo sitt å style en pannelugg. Jeg tviler at det vil se bra ut med krøllete pannelugg. Faktisk vet jeg ikke om den blir noe bra i det hele tatt, men det er lov å håpe.

Det er så typisk meg å gjøre noe helsprøtt rett før jeg skal noe, men denne gangen har jeg overgått meg selv. Å klippe pannelugg etter så mange år uten er ganske stort skritt for meg. Jeg vet jo at det kommer til å gro ut og jeg kan bare legge håret til siden om panneluggen ikke fungerer slik jeg håpet, men allikevel er jeg litt nervøs for resultatet etter dusjen, tørking og styling. Det kommer hvertfall bilder i løpet av dagen.

Nå er det vel bare én ting å gjøre og det er å rulle ut av senga og komme seg i dusjen. Selvom jeg egentlig vil ligge i senga så er det vel på tide å stå opp.

Har dere noen planer for helgen da?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg