Er ikke det opp til meg?

Okay, så dagen min startet med en sunn frokost. Og da mener jeg ikke en sunn frokost som gjør at energien holder lenge og jeg kommer til å ha en perfekt kropp før sommeren fordi jeg er så sunn. Nei, jeg valgte en god salat fordi jeg er elendig til å spise frokost og klarer ikke spise masse. Så når jeg sier at jeg har hatt en sunn frokost så mener jeg at den salaten var mye bedre enn å vente til middag med å spise eller å spise noe snacks til frokost som er så usunt at kiloene fester seg som lim.

For noen mennesker er vist ikke en salat godt nok til at jeg kan spise den til frokost. Ja, dette er ganske latterlig. Tenk at noen gidder å bry seg om hva jeg spiser til frokost. Og da mener jeg ikke dere herlige menneskene som kommenterer og syns det ser godt ut osv. Neida  her har vi godt voksne folk som klager over at jeg deler en sunnere frokost på bloggen min som om det skulle vært noe ulovlig. Eller så er det mennesker som skal bestemme at jeg bør spise noe annet.

Altså jeg vet at når jeg legger ut livet mitt på bloggen så er ikke livet mitt privat lengre, men ærlig talt. Det må da gå an å leve det livet jeg vil leve uten at folk skal styre meg som en dukke. For helt ærlig så hører ikke jeg på noen av de såkalte rådene som slike mennesker kommer med. Om jeg ønsker å spise en salat til frokost så gjør jeg det. Ja, jeg venter til og med til middag med å spise igjen om jeg vil det og det er ingenting dem kan gjøre med det. For dette er mitt liv og om noen ikke liker det jeg gjør så vet dere hvor knappen er for å gå tilbake dit dere kom fra.

En ting forstår jeg fortsatt ikke og det er hvordan noen kan få seg til å skrive så mye rart på nettet. Hvorfor skal folk bry seg med hva andre spiser eller gjør? Da mener jeg generelt. Disse menneskene kan ikke ha mye annet å gjøre. Og derfor har jeg godkjenning på kommentarene her på bloggen. De kommentarene som ikke er hyggelige vil ikke komme på bloggen. Jeg har også sluttet å kommentere på innleggene jeg deler når noen kommenterer noe jeg ikke liker. For hvorfor skal jeg bruke tiden min på det? De har hele dagen til å kommentere tilbake, men jeg har faktisk viktigere ting å gjøre. Jeg fatter bare ikke at folk kan skrive så mye dumt og stygt til noen på nettet. For ja, det er det mye av på sosiale medier.

Jeg vil heller bruke min tid til på bloggen enn å skrive til hver enkelt som sier noe dumt eller stygt til en av mine linker på facebook. For meg er det viktigere å skrive godt innlegg til dere fantastiske lesere enn å henge meg opp i hatkommentarer og (beklager at jeg sier dette, men) dumme mennesker.

Flere enn meg som syns disse negative kommentarene er barnslig og unødvendig?

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg