Er det virkelig så enkelt?

Jeg fikk jobbet en del i går. Faktisk har jeg jobbet så mye at planene for neste uke er helt klare. Dette kommer til å bli veldig spennende. Det er noe jeg har hatt lyst til å prøve ut. Vel, det er faktisk flere ting, men først og fremst er det en liten utfordring til meg selv. Hele neste uke har jeg lagt opp et mye sunnere opplegg enn det kroppen er vant til. Grunnen til at det bare blir en uke er fordi jeg ikke klarer å holde å lage masse greier hver dag. Jeg skal selvfølgelig prøve å ikke spise så usunt som jeg har gjort tidligere, men det blir ikke etter denne planen jeg har satt opp nå. Det er kun for neste uke.

Dere lurer kanskje på hvorfor. Vel, jeg har lyst til å se om denne kostholdsplanen jeg har satt opp vil endre noe. Vil jeg sove bedre? Vil kroppen min få mer energi? Og vil jeg se noen andre endringer i løpet av denne uken? Ja, det får vi vel bare vente og se. Er alle disse tipsene på Pintrest til å stole på? Dette er noe jeg virkelig lurer på. For meg virker det for godt til å være sant. Med overskrifter som Gå ned i vekt på bare 1 uke og Få mer energi av å spise dette så begynner man jo å lure på om det er så enkelt. Derfor har jeg satt opp en matplan for å se om det går an å spise seg bedre på bare 1 uke.

Ja, det var altså dette jeg jobbet med i går. I tillegg til mye annet så klart. Og nå som det er ferdig skal jeg komme i gang med dagens oppgaver. Det vil starte med å filme resten av youtubevideoen, stelle og ta bilde av alle plantene, for så å sette sammen videoen sånn at den er klar til i morgen. Når alt dette er gjort og jeg har fått slappet litt av så er det vel klart for middag. Etter middag tenker jeg å ta det litt rolig, kanskje gå en tur og se litt på tv. Ja, slik ser altså min dag ut.

Hva skal du i dag?

Følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg