Er det mulig!?

Dagen startet med utmattelse, men det snudde seg jo ganske fort da jeg og samboeren dro på en liten tur med bilen. Man må jo gjøre det beste ut av denne pandemien. Så den lille kjøreturen snudde fort på humøret og gav meg en skikkelig fin dag videre.

Det ble en skikkelig god middag, samtidig som vi så et par episoder av Lucifer. En veldig koselig og fin dag som jeg har brukt for det meste sammen med samboeren min. Slike dager er ekstra hyggelig og jeg setter virkelig pris på all den tiden vi fikk sammen i dag. For det er ikke alltid like lett å finne på noe sammen, men vi får noen fine idéer av og til.

Når kvelden kom så hadde jeg fortsatt litt energi igjen. Så det jeg gjorde da var å gå meg en liten tur i nabolaget. Der fant jeg noen hestehov, som dere kan se på bildet over. Det var en kjempe fin tur helt til det begynte å komme noen få snøkorn dalene ned fra himmelen.

Etter at jeg kom hjem så har jeg faktisk ikke sett ut av vinduet fordi jeg ble allerede ganske nedfor da jeg var ute og fikk se at det så vidt begynte å snø. Og jeg som satt på plenene og leste en god bok. Denne snøen syns jeg virkelig kan vente til slutten av året med å komme. Vi trenger ikke mer snø nå. Det vi trenger nå er sol, varme dager og en skog uten is og snø.

Utenom det så har dagen i dag vært veldig fin. Jeg har virkelig likt denne dagen frem til snøen kom. Så det har ikke vært noe særlig slitsomt eller deprimerende i dag. Slike dager blir satt pris på. Derfor skal jeg gå å legge meg tidlig og så har snøen smeltet bort når jeg våkner igjen i morgen. Jeg begynner seriøst å grine om det ligger mer snø på bakken i morgen. Nei, vet dere hva. Om det blir det så skal jeg ta en skikkelig spadag her inne. Om det ikke er snø så går jeg en tur. Da er plan A og B satt for morgendagen. Også får vi se hvilken det blir.

Følg bloggen på facebook HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg