Eneste jeg klarer å tenke på

En ny dag er her. Jeg har nettopp våknet og er klar for hva nå enn denne dagen bringer. Det var en litt tøff natt med depresjon, men den er borte nå. Så da er det bare å legge det bak seg og fokusere på det som er nå. Jeg har allerede pakket bagen med klær, makeup og accessories. Det er allikevel en del som mangler, men jeg får ikke pakket alt før tirsdag. F.eks kan jeg ikke pakke ned parfyme, deo, mobillader, hårbørste og tannbørste enda. Det er noen flere ting jeg kan pakke ned da og det tenker jeg at jeg skal få pakket ned i dag.

Ellers så håper jeg det blir en tur i løpet av dagen. Jeg har så utrolig lyst til å gå en lang tur i dag. Helt ærlig så har jeg ikke lagt noen planer og jeg vet ikke om kroppen min klarer å gå så langt som jeg har lyst til. Vi får bare vente å se hva som skjer.

Det eneste jeg klarer å tenke på er at dagen vi skal reise nærmer seg med stormskritt. Jeg er SÅ klar for en ferie. Komme seg bort og ha det fint. Jeg gleder meg aller mest til akvariet. Se alle dyrene som er der. Selvom det også er veldig trist at de blir holdt fanget på den måten. Allikevel er det ikke noe annerledes enn at vi har kaniner og fugler i bur. Og uansett om fuglen får fly fritt i leiligheten så er det fortsatt alt for liten plass for en fugl. Når det kommer til dette temaet så liker jeg veldig godt Kristiansand dyrepark. Der er det ganske åpent og stor plass for dyra til å bevege seg. De passer jo veldig godt på dyrene sine. Igjen er jo det veldig trist at dem er i fangenskap. De har i det minste det bedre i dyreparken enn på f.eks sirkus.

Men det er jo ikke bare akvariet vi skal på. Jeg har lagd en liste på ting som jeg har veldig lyst til å få gjort. Dere får følge bloggen min så skal dere få se. Det blir oppdateringer på bloggen så ofte jeg får til. Akkurat den biten har jeg ikke tenkt på hvordan jeg skal løse, men jeg skal hvertfall få til å oppdatere dere når vi har vært steder. Det vil bli masse bilder også. Jeg gleder meg skikkelig til å dele denne turen med dere. Så håper jeg dere har lyst til å følge med.

Og husk at du kan følge bloggen på facebook Her hvis du ønsker å få med deg alle innleggene på bloggen min og instagram Her hvis du vil se bilder jeg ikke bruker på bloggen eller kanskje bare en påminnelse om at det har kommet et nytt og spennende blogginnlegg så burde du trykke på følg knappen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg