Endringer i planene

Dagen i dag ble ikke helt slik jeg hadde planlagt, men det gjør ingenting. Faktisk ble denne dagen mye bedre enn forventet. Det begynte med en melding og endte med en lang kjøretur til helgen. Noe som betyr at jeg var nødt til å endre på alle planene mine. Så i stedenfor å ha en bakehelg måtte jeg få bakt litt i dag. Jeg kan jo så klart bake litt i helgen, men jeg får se hva kroppen min orker etter en lang kjøretur. Og en slik tur krever en god del planlegging og forberedelser i forhold til bloggen. Så det ser ut til at det blir ganske mye mer jobb på meg i morgen. Jeg skal hvertfall prøve å få gjort mest mulig i morgen. Jo mer som er gjort, jo mindre trenger jeg å tenk på når vi drar.

Det er selvfølgelig en veldig fin tur og jeg gleder meg masse til å dra. Dagene før vi drar gleder jeg meg ikke så mye til. For jeg har fortsatt resten av videoen å filme, mye som skal bakes, innlegg å skrive og alt sånt. Jeg vil ikke sitte og bruke tiden min på jobb når jeg skal ta denne turen. Derfor blir det ekstra mye jobb torsdag og fredag. Også får vi se hvor langt vi kommer. Kanskje jeg får gjort litt i kveld også. Det er jo ikke akkurat sånn at jeg får sovet med det første. Noe som egentlig er greit fordi jeg jobber aller best om kvelden/natten.

Og som dere ser over så har jeg rukket å ta en liten gåtur i dag også. Jeg har plukket noen blomster som jeg har lagt i press inni en bok. Så denne dagen har vært ganske fullstappet. Ikke bare fikk jeg jobbet med oppskrifter, men jeg fikk også bakt, lagd middag nok til å fryse halvparten og gått en tur. Ja, jeg har til og med gitt plantene litt mer jord. Også forteller jeg resten av det som har skjedd når fredagens planteoppdatering kommer. For det har skjedd noen endringer når det kommer til plantene mine. Så ja, her er det veldig mye som har skjedd. Det er godt å få unna en god del av de tingene som må gjøres. Og det beste av alt er at kroppen min ikke er så sliten som den pleier å være etter en sånn dag.

Nå får vi se hvor mye mer jeg får gjort før jeg skal legge meg. Jeg har hvertfall en god del å planlegge igjen nå som jeg skal bort. Så kanskje det kan være en lur ting å gjøre nå i kveld. Nå har jeg hvertfall en oppskrift til bloggen både i helgen og på mandag. Det som mangler nå er jo ikke noe å stresse med, men alt som blir gjort er jo fint. Mindre å tenke på senere. Egentlig sånn det er å blogge. Veldig mye arbeid som blir lagt inn i planlegging og forarbeid, men det er absolutt verdt det. Og ikke misforstå meg, jeg elsker å jobbe med bloggen min. Noen ganger kan det blir slitsomt, men det er alltid gøy. Så dette er ikke et unntak. For noen ganger vil det jo komme noe i veien for planene, noe som man virkelig har lyst til. Da må man tenke igjennom hva man må få gjort før den tid og bare jobbe på sånn at man kan gjøre den tingen. Og det er nøyaktig det jeg må gjøre nå. Så da er det egentlig bare for meg å sette i gang og jobbe. Dette kommer til å bli gøy.

følg meg her:

Facebook(bloggen) Instagram Youtube

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg