Endelig i Bergen

Da har vi kommet oss til Bergen. Jeg ligger nå rett ut på hotellrommet med vondt i magen, men det går vel over snart. Akkurat nå må jeg bare slappe av. Kjæresten er ute og handler noe mat til oss. Det skal bli skikkelig godt med mat. Jeg er kjempe sulten.

I dag blir det nok minst mulig aktivitet siden vi har vært på reise i så mange timer. Jeg er hvertfall klart for en helt rolig kveld. Bare ligge på soverommet og slappe av med god mat. Da er jeg fornøyd.

Over her kan dere se 2 av de siste bildene jeg tok på toget. Å være ferdig med togtur for i dag føles godt. Hele høyre beinet og hofta begynte å verke 1 time før vi var fremme. Og det er faktisk da vi egentlig skulle vært fremme. Toget var over 1 time forsinket. Det hadde vært helt greit det om ikke smertene i beinet og hofta hadde kommet. Jeg koste meg med utsikten fra vinduet. Desverre tåler ikke kroppen min å sitte for mye.det må være en balanse sånn at jeg ikke overbelaster kroppen min. I dag var jo et godt eksempel. Også har jeg jo sosial angst i tillegg så jeg har jo ikke lyst til å reise meg med mindre jeg må. Jeg ville jo egentlig ikke gå på do heller, men på en så lang tur så har man til slutt ikke noe valg.

Så jeg skal si det var godt å kunne komme inn på hotellrommet og vekk fra alle menneskene. Ingen unger som spørr om dem snart er fremme eller som lager en irriterende, høy lyd. Ingen parfymelukt som kjennes ut som man har det i nesa. Ikke noe bråk. Bare meg og samboeren min alene. Ingen lyder, ingenting som kan slite meg ut. Dette er nøyaktig det jeg trenger akkurat nå. Så kan jeg få ladet opp til en ny dag. Planene er klare og jeg gleder meg veldig.

Men først skal jeg slappe av…

4 kommentarer

Siste innlegg