Endelig har vi det!

Nå begynner ting endelig å komme på plass. Jeg har jo sett på finn etter møbler helt siden vi flyttet hit. Og i går var dagen vi skulle få, ikke bare en flott sofa, men også en veldig fin komfyr. I tillegg har jeg fått tak i en kommode til soverommet mitt. Så nå har jeg 2 like kommoder til klærne mine. De fine stolene vi hadde i stua har vi også tatt med opp, en på hvert rom. Jeg tenkte uansett å se etter en stol jeg kunne ha på soverommet, for å sitte og lese i.

Det er veldig fint å se at ting faller på plass her. Jeg mangler fortsatt en seng, men foreløpig får jeg ligge på madrassen i stua.

Endelig har vi en sofa. Ikke bare fikk vi den kjempe billig, men vedkommende kjørte den til oss, hjalp oss å få den inn og delvis montere den. Så var det bare for meg å montere den andre delene, legge på putene og vaske bort et par flekker fra sofaen. Til slutt la vi på plass gulvteppe og satt bordet på plass foran sofaen. Jeg har aldri vært så glad for å ha en sofa før, men nå var det en veldig god følelse. Hvertfall etter å ha vært uten sofa i nesten 2 måneder. Nå kan vi endelig ha gjester her.

Når sofaen hadde kommet på plass, var det på tide å hente komfyren. Heldigvis var den ikke langt unna. Og når vi hentet den, fikk vi også hjelp til å bære den inn i bilen. Folk er så utrolig snille. Det er også noe jeg er veldig glad for. Fordi når vi skulle bære den inn fra bilen, ødela jeg armen. Jeg fikk all vekta over på den ene armen og det var den ikke glad for. Heldigvis gikk det bra. Og komfyren kom på plass. Nesten 2 måneder uten komfyr også. Så ja, i går var en veldig god dag for oss begge.

Det eneste som mangler nå er å teste ut komfyren. Om den ikke fungerer så skulle vi bare ta kontakt, men jeg håper virkelig ikke vi gikk igjennom alt det i går for så å måtte lete etter en ny komfyr. Så vi får bare krysse fingrene og håpe på det beste.

Nå som vi har fått både sofa og komfyr på plass er det veldig lite som vi MÅ ha. Begge mangler en god seng, men utenom det så har vi faktisk det meste. Så da er det bare hyller osv. vi trenger. For et sted må vi jo ha håndklær, sengetøy og slikt. Når vi har det på plass, kan jeg gi dere en liten omvisning i vårt nye hjem. Men akkurat nå er det faktisk ingenting som er helt ferdig.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg