Endelig fikk jeg en avtale

Da kom telefonen fra sjefen på butikken som jeg har ventet på. Etter en bomtur ned til sentrum i går så fikk jeg endelig satt en dag og tid til når intervjuet skal være. Vi ble enige om kl.15:00 i morgen og jeg kan nesten ikke vente med å bli ferdig dette intervjuet for praksisplass. Jeg vil bare få det overstått så jeg vet om jeg har en plass der eller ikke. Vi jeg har det så må jeg jo få hentet alle klærne mine hos mamma. Vis jeg ikke får det så må jeg jo finne på noe annet. Jeg får bare krysse fingrene og håpe. Det er ikke så mye annet å gjøre.

I dag kan jeg hvertfall slappe av og gå igjennom spørsmål jeg kan få under intervjuet. Mitt forrige intervju gikk ganske bra så da får jeg bare prøve å gjøre et like godt inntrykk i morgen. Det eneste jeg er veldig nervøs for et jobberfaring. Jeg har jobbet på bakerier, SFO og Cafè. Jeg har ikke noe erfaring med slike butikker, men jeg håper allikevel de gir meg en sjanse til å vise hva jeg er god for.

Resten av dagen går vel til å lage middag, kanskje rydde litt og slappe av sammen med kjæresten. Jeg kan hvertfall prøve å slappe av, men akkurat nå er jeg skikkelig nervøs for intervjuet. I morgen må jeg gå ned dit alene. Jeg er jo ikke så godt kjent, men jeg tror jeg kan veien ned dit. Det tar en liten stund å gå, men jeg får bare beregne god tid.

Eller så går nå dagene ganske greit. Jeg er for det meste hos han for tiden og trives med det. Det klikket egentlig helt perfekt fra første stund. Han er den jeg trenger og jeg er den han trenger. Det tok egentlig ikke lang tid før begge skjønte at dette var perfekt match. Nå som vi har tilbragt en god del tid sammen så innser jeg bare mer og mer hvor like vi faktisk er. Det kan ikke bli bedre enn det!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg